Skip to main content

Ik heb meerdere problemen sinds de TV dienst een downgrade heeft gehad (let wel ik zeg downgrade omdat er werkelijk niets ten goede is verandert). Ik zal ze allemaal opsommen.

  1. Hoe kan het zijn dat alle TV programma's een minuut vertraging hebben. Het Journaal start altijd om 20:01 en dat geldt eigenlijk voor alles dat ik kijk. Dit was voor de upgrade niet het geval. Mijn moeder die KPN heeft, heeft die problemen niet. Daar start alles zonder vertraging. Zie je het al voor je. Het WK voetbal en Nederland staat in de finale en scoort het winnende doelpunt. Hele land juichen behalve de T-Mobile thuis bezitters. Die moeten nog 1 minuut wachten. Dit is echt compleet onacceptabel.
  2. Heel veel zenders hebben storing van tijd tot tijd. Dan hapert het beeld en soms stopt het even voor een paar seconden helemaal. Dit gebeurt op de Discovery/Natgeo kanalen het meest. Vaak wel enkele keren per uur. 
  3. Waar is de teletekst gebleven. Kom niet met de onzin dat het technisch onmogelijk is want dat is het niet. Dat bewijzen alle andere providers die het wel gewoon blijven aanbieden. 
  4. Ik heb twee Entone kastjes een grote en een kleine. Beiden hebben problemen maar de kleine het meeste. Daar stopt het beeld na 1 seconden en na ongeveer 10 seconden wachten krijg ik onherstelbare fout in beeld. Dit kan zich wel 10 keer achter elkaar voordoen voordat ik eindelijk kan kijken. Meestal na een half uur gaat het weer mis. De grote (met de HD) heeft deze problemen ook maar beduidend minder.

 

De entone's zijn beide rechtstreeks op de modem aangesloten en hebben beide de laatste build. Na een reset lijkt het vaak even goed te gaan maar daarna begint de ellende weer. 

Hi @vermeegen1968, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken. De meeste fouten die je opnoemt kan ik voor je oplossen door je TV Boxen te vervangen voor een nieuwe Amino Aria TV Box. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen? 

 

Teletekst zal niet werken, dit werkt helemaal niet meer op het nieuwe platform. Als alternatief kun je deze link gebruiken: Teletekst Online.


Hoi Tommie,

 

Dat is prima. Ik nam toch al nooit op dus dat maakt voor mij helemaal geen verschil uit. 


@vermeegen1968 Helemaal super! Ik heb de TV Boxen voor je omgewisseld voor twee nieuwe. Je ontvangt hier zo ook een bevestiging van per e-mail. Laat je ons weten of het beter gaat? 


Reageer