Skip to main content
Beantwoord

Meerdere problemen met Mediabox

We hebben pas de Mediabox ontvangen. We hebben meerdere problemen:

• De gids werkt vaak niet. We krijgen de melding dat er geen internetverbinding is. De mediabox is bekabeld aangesloten en tv kijken en de apps werken wel gewoon, dus internet moet wel werken.
  • Soms valt het geluid uit. Kastje uit en weer aanzetten lost het probleem op, maar dat is niet fijn natuurlijk.
  • De Home knop werkt vaak niet. Via de ← knop kunnen we ook in het menu komen. Maar ook dit is niet handig.
  • Soms werkt de afstandsbediening helemaal niet. En even later weer wel.

Zijn dit bekende problemen? En is er een oplossing voor? Of is ons kastje gewoon niet goed?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@stefan727, goed dat je dit laat weten! Ik zie echter dat je drie losse topics bent gestart. Dit is niet toegestaan. Ik heb er zojuist op één gereageerd en gevraagd de gegevens in je Community profiel compleet te maken. Zou je jouw andere topics willen sluiten, zodat we ons hier kunnen verzamelen? Je noemt hier namelijk meerdere zaken, zo kunnen we gericht aan de slag. Vergeet alsnog niet je gegevens compleet te maken in je profiel. Zo kan ik meekijken, dankjewel!

Bekijk origineel

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2025

Hi ​@stefan727, goed dat je dit laat weten! Ik zie echter dat je drie losse topics bent gestart. Dit is niet toegestaan. Ik heb er zojuist op één gereageerd en gevraagd de gegevens in je Community profiel compleet te maken. Zou je jouw andere topics willen sluiten, zodat we ons hier kunnen verzamelen? Je noemt hier namelijk meerdere zaken, zo kunnen we gericht aan de slag. Vergeet alsnog niet je gegevens compleet te maken in je profiel. Zo kan ik meekijken, dankjewel!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 maart 2025

Prima om het hier te verzamelen.

Al vind ik het wel een overdreven reactie. Ik heb ;één vraag gesteld en één topic aangemaakt met meerdere problemen. En daarnaast bij een bestaande topic laten weten dat ik hetzelfde probleem heb, zodat jullie weten dat het probleem nog steeds bestaat. Dat moet toch mogen?

Jammer dat er niet gewoon een chat met een medewerker is om de problemen te bespreken. Zo'n community vind ik erg omslachtig. En een apparaat om tv te kijken moet gewoon werken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen