Ik zag in een ander bericht iets over TV kastjes die uitgefaseerd worden, met een reactie dat de Aria het nog wel zou moeten doen.
Maar inmiddels heb ik op twee accounts uitgeschakelde Aria kastjes. Dus het lijkt erop dat die toch niet echt meer werken…
Er komt een melding op het scherm met:
‘Sluit je nieuwe TV box aan.’
Hoe nu verder? Want ik heb geen nieuwe TV boxen…
Op beide accounts een eigen router draaien, vlan 640 is gebridged naar de TV kastjes (alsof de kastjes dus rechtstreeks op vlan640 zitten). Dit heeft altijd prima gewerkt en werkt nu ook, want als ik het netwerkverkeer bekijk, dan zie ik dat het kastje netjes met de TV servers communiceert. De melding zou ook niet op het scherm komen als de verbinding niet zou werken.
De helpdesk wil dat ik eerst de originele router terugplaats, maar dat lijkt me kansloos.
Tenzij er een wijziging in het netwerk is, als dat zo is, dan zou ik het erg behulpzaam zijn als daar info over wordt vrijgegeven.
Groeten,
Stephan