Skip to main content

Ik ben benieuwd of veel mensen vragen en problemen hebben met de lage opname opslag die odido aanhoudt?

Ik ben elke week weer bezig opnames weg te gooien omdat hij elke keer zeurt dat er niet genoeg opname ruimte aanwezig is. Terwijl ik de eerdere opnames nog moet bekijken.

je kan me niet vertellen dat in de cloud er geen opslag ruimte aanwezig is om dit te tackelen. geef mensen minimaal twee a drie maanden de tijd om oude opnames terug te kijken.

graag hoor ik een oplossing, en als je alleen maar kan reageren met: dan moet je opnames die je eerder hebt opgenomen wissen, dan is commentaar geven op mijn vraag niet gewenst!! gewoon meedenken en in oplossingen komen met reacties aub.

mijn voorstel is geef meer ruimte en minimaal drie maanden de tijd om oude opnames terug te kijken!

Martin

200 uur opnemen is marktconform, de meeste mensen stappen over van liniair TV naar Streaming diensten. De beperkte dagen terugkijken heeft te maken met licenties van de zenders en bijbehorende kosten. Dat is niet bedoeld als alternatief voor opnemen. De licentie kosten, voor alls klanten, zouden dan omhoog gaan.

kijk Eric zo'n antwoord bedoel ik dus.

het zet geen zoden aan de dijk, en niks ten omwille van jou, ik begrijp dat je probeert het goed te praten, maar ik betaal grof geld voor een dienst en krijg alleen maar smoesjes, KPN en Ziggo hebben dit wel.

dus odido moet ophouden om zich te verschuilen achter eigen beweegreden feiten!

geef meer dienstverlening en service aan je klanten, zo lopen deze betalers allemaal weg, en ik ben nog een van de positieve klanten maar odido heeft wel veel klachten blijkt in de media en kranten te lezen.

of misschien is dit odido hun idee om betalende klanten weg te jagen. en geloof me dit gaat gewoon lukken. doe meer voor het geld wat wij betalen voor je klant. dat is het enige wat ik aangeef.

sommige klanten tolereren veel en veel minder, en dan ben je als provider kansloos.

just my 2 cent

Martin

Martin komt wel een beetje over als een lamlul en odido is voluit veel goedkoper dan ziggo en kpn op het gebied van interactive televisie. Het is voor mij duidelijk dat dit niet hun prioriteit heeft. Daarentegen komt Martin duidelijk gewoon graag tot een oplossing en heeft hij geen interesse in de redenen voor wat hij ervaart als een gebrek in de klantervaring. Als betalende klant is dat zijn goed recht.

Het is trouwens onzin dat er een beperkt aantal dagen zou zijn dat je kan terugkijken. Iedere opname blijft volgens Odido een jaar lang in de cloudopslag, wat impliceert dat het minimaal een licentie heeft voor die periode. Dat doet mij denken dat de enige reden voor een limiet van 200 uur aan cloudopslag is dat dit analisten een goed gemiddelde leek of zoals Eric zei marktconform is.

Dat gezegd hebbende, lijkt dit mij een goede marktkans voor odido om te benutten. Biedt klanten simpelweg meer opslagruimte aan voor een extra prijs. Die zou ik wel betalen. Meer opties voor klanten zijn altijd welkom.

Ik zou graag horen van een moderator of een medewerker van de Odido klantenservice of hier plannen voor zijn of te verkennen is.

Reageer