Skip to main content
Beantwoord

Mediabox wordt herkend als een KPN box

• 11 juli 2024
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Hoi, sinds gisteren een nieuwe TV waar de MediaBox op is aangesloten (Samsung QE75QN92CATXXN | 2023).

Deze herkent echter de box als een KPN box met KPN logo en al. Naam heb ik handmatig al kunnen wijzigen, maar logo lukt helaas niet.

Welk merk moet ik handmatig instellen om van het KPN logo af te komen?

Beste antwoord door Teresa van Odido

@majid.hamoumi Ik heb in het andere topic gereageerd: mediabox wordt herkend als KPN box | Odido community.

Spreek ik je daar verder? 

Mod edit: dit topic wordt gesloten, omdat het niet is toegestaan dubbele topics te plaatsen op de community. 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

• 1 reactie
  • 11 juli 2024

Hoe bedoel je herkennen? Want de TV sluit te aan via HDMI en dan heb je beeld.
Is het dat de Mediabox opstart met een KPN logo? Zou wel heel raar zijn.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 juli 2024

hi Arjan. De TV detecteert automatisch alle apparaten op alle aangesloten ingangen (HDMI, optisch etc) en geeft ze weer op het menu. Daarmee kunnen de apparaten allemaal bediend worden met de TV afstandsbediening (soundbar, TV box etc.).

De TC box is nu bedienbaar via afstandsbediening van de TV, maar wel telkens met KPN logo in beeld.

Dit kan ik oplossen als ik het merk en type handmatig toevoeg als apparaat via het TV menu.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • Antwoord
  • 15 juli 2024

@majid.hamoumi Ik heb in het andere topic gereageerd: mediabox wordt herkend als KPN box | Odido community.

Spreek ik je daar verder? 

Mod edit: dit topic wordt gesloten, omdat het niet is toegestaan dubbele topics te plaatsen op de community. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen