mediabox werkt niet

  • 22 May 2024
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Kan ik ook gewoon geld wat ik maandelijks betaal aan een hok van een mediabox terug krijgen?

mediabox functioneert echt voor geen meter, krijg m de helft van de tijd niet aan, dan weer stekker erin en uit, geluid werkt vaak niet. Echt een slecht product naar mijn mening veel te vroeg op de markt gebracht 

Teresa van Odido 2 maanden geleden

@Tint25 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard help ik je graag verder om de problemen met de Mediabox op te lossen.

Wil je mij meer vertellen over de problemen die je ervaart? Heb je helemaal geen beeld of hapert het beeld? Ik verneem het graag! 

Mocht je dit niet willen, dan kan je deze inderdaad zoals @Waqqas opzeggen in jouw Mijn Odido omgeving. 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tint25 

Je kan de mediabox wel via je Odido account opzeggen zodat je tv via de app kan kijken.

Reputatie 7
Badge +3

@Tint25 Goed dat je hierover aan de bel trekt. Uiteraard help ik je graag verder om de problemen met de Mediabox op te lossen.

Wil je mij meer vertellen over de problemen die je ervaart? Heb je helemaal geen beeld of hapert het beeld? Ik verneem het graag! 

Mocht je dit niet willen, dan kan je deze inderdaad zoals @Waqqas opzeggen in jouw Mijn Odido omgeving. 

 

Reputatie 7
Badge +1

Zelf gebruik ik de mediabox al bijna van af de introductie en ben er zeer tevreden over, wat me wel op viel dat de box uiteraard het best werkt als deze rechtstreeks met een UTP verbonden is met de router.

Daarnaast is het exact volgen van de instructies bij de eerste installatie m.i. heel belangrijk daar dit soort boxen veel gecompliceerder zijn dan de oude tv boxen uit het verleden wat in feite niet meer waren dan een soort externe tuners,  

 

Reageer