Skip to main content

Misschien is het antwoord elders al eens gegeven, sorry dan. Kan deze zo 1  2  3  niet terugvinden.

Volgens mij heb ik de nieuwste tv ontvanger.

Ik heb mijn afstandsbediening ( AB) gekoppeld.

Ik kan wel van zenders wisselen echter het volume regelen via de AB lukt niet.

Ik heb in het menu al aangegeven dat via mediabox het volume van tv geregeld kan worden, dit werkt echter niet

Hoi @RamRim, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Welke TV Box gebruik je? Als ik het goed lees, heb je namelijk nog geen Mediabox. Bij een Mediabox (de nieuwste ontvanger) hoef je de ab niet los te koppelen en kun je meteen gebruikmaken van alle toetsen om de Mediabox aan te sturen. Kan het zijn dat je jouw tv-ab gebruikt om de box te willen besturen? 


Oooo sorry het gaat idd om een tv ontvanger.

Ik heb het over de ab van odido....kan hier wel zenders mee doen...maar volume niet.


 


Onze nieuwste TV Box noemen we de Mediabox, vandaar mijn vraag! 😄 Heb je de afstandsbediening die hierboven staat, want dan heb je per definitie de Mediabox en is het heel vreemd dat de volumeknop niet werkt aangezien deze automatisch gekoppeld moet zijn. Ik vraag om hulp!


Ja dat is de afstandsbediening..…

 


Hoi Jason.  Al iets wijzer ?


Hi @RamRim, ik zie inderdaad dat je de nieuwe Mediaboxen hebt. Dit gaan we oplossen. Ontkoppel de afstandsbediening alsjeblieft niet. Ik heb ter test een nieuwe naar je toegezonden, deze leveren we binnen vijf werkdagen door de brievenbus. Wil je mij laten weten of je hierna we de volume kan bedienen? Ik ben benieuwd!


Reageer