Skip to main content

veel beloven weinig geven doet een idioot in vreugde leven.mij is al 4 keer bezworen dat de mediabox onderweg is.postnl weet van niets.ik zie niets.dit doen alle vriendelijke hulpverleners van Odido plus alle medewerkers van de winkel resultaat? Lauw loene oftewel leugensniets meer,niets minder.een 1 op je kerstrapport ODIDO!

Hi ​@Jaap100, ik kan me voorstellen dat je met smart zit te wachten op de nieuwe Mediabox. Ik heb voor je gekeken hoe het met het pakket zit en ik zie dat we momenteel nog wachten op voorraad van de Mediabox. Door de drukte van Black Friday, kan het iets langer duren voor er weer voorraad is. Wel zie ik dat er nu ook een andere type TV Box voor je is besteld. Deze wordt volgens de track & trace vandaag bij je bezorgd. Hopelijk ontvang je de Mediabox ook snel in huis zodra er weer voorraad is. Excuses voor het ongemak!

Hallo Demi,ik heb zojuist de box ontvangen en ga hem direkt aansluiten. Ik denk dat door de bemiddeling van Kars ,(een oudere met nog servicegevoel)die er flink tijd in heeft gestoken per direkt het gisteren heeft opgelost.bedankt voor je reaktie. ik zal mijn beoordeling,ook op trustpilot,bijstellen.

hallo Demi ik ben er bijna.ik heb geen TV klantnummer  of TV pincode ,wel heb ik een foutmelding dat er geen gegevens zijn.alles is aangesloten,ik ben benieuwd naar de volgende stap….🤔

@Jaap100 Geen zorgen! De inloggegevens worden pas zichtbaar in Mijn Odido zodra de bestelling helemaal verwerkt is. Ik stuur je de inloggegevens in een PB, dan kan je hier alvast gebruik van maken!😊

Reageer