Beantwoord

Mediabox met 2 afstandsbedieningen

  • 1 May 2024
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Omdat wij slecht ter been zijn en al op leeftijd zijn (84 j) heb ik een extra afstandsbediening aangevraagd en gekregen. Ik heb nu het probleem dat ik na "succesvolle" koppeling op geen van beide mijn tv (Philips) kan bedienen met de functieknop TV. Van alles geprobeerd maar niets lukt.

Please Help

John

icon

Beste antwoord door Johnsintnicolaas 1 May 2024, 15:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Johnsintnicolaas Fijn om te lezen dat je de tweede afstandsbediening inmiddels hebt ontvangen. Uiteraard help ik je graag verder om deze weer te koppelen aan jouw eigen TV. 

Toen je alleen gebruik maakte van 1 afstandsbediening lukte het toen wel om de TV te bedienen? 

Wil je de stappen voor de Mediabox afstandsbediening op de website nagaan en mij vertellen of deze goed gekoppeld staat? Je kunt dit hier doen: TV afstandsbediening | Odido

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om je verder te helpen indien nodig! 💙

Ik had al contact willen opnemen want het is mij toch uiteindelijk gelukt. 

Misschien wel leuk om te weten:

IK heb allebei de ab's ontkoppeld vervolgens de nieuwe ab gekoppeld, dat lukte en kon ook de tv bedienen. Daarna de oude ab gekoppeld en deze nam de instellingen van de nieuwe ab over. Tot mijn verbazing werkten toen de toetsen Netflix en apps.

Snel gezegd maar lang over gedaan. 

Gr John 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Johnsintnicolaas, blij om te horen dat het je toch gelukt is. Ook fijn om te zien dat je de oplossing hier kunt delen voor de medeklanten. Geniet van deze prachtige zonnige dag! 

Reageer