Skip to main content

Stukje uit melding is: Kan systeemupdate niet downloaden. Er is een update voor de mediabox. 

versie nu V12.8.3270. 

Ook na ontelbare keren opnieuw proberen lukt die niet. Graag lees ik het stappenplan dat ik nog zou kunnen volgen, behalve wachten enzo..

Graag jullie hulp. 

 

 

@JanHamers Heel erg bedankt voor het laten weten. Ik wil heel graag voor jou uitzoeken hoe dit precies zit. Ik zet dit door naar de leverancier om te onderzoeken.Vermoedelijk zit het in het Google domein. Ik wil je vragen om tijdens dit onderzoek de Mediabox aangesloten te laten staan. Hopelijk kunnen we dit zo dan snel voor jou oplossen. Bedankt alvast!


Hoi Demi, Ik wordt graag op de hoogte gehouden van de voortgang. Natuurlijk hoop ik ook dat e.e.a. kan worden bijgewerkt want ook het beveiligingspatchniveau van Android TV-OS is van 5 oktober 2023!


@JanHamers Zodra ik meer weet, breng ik je uiteraard gelijk op de hoogte! 😊


Zo net Odido Thuis Veilig Online uit gezet, en nu loopt de update door. Dus naar het zich laat aanzien moet  de Odido Thuis Veilig Online (Modem/Routerbeveiliging) niet actief zijn om de update te laten slagen! De beveiligingspatch genoemd in mijn eerdere bericht is niet gewijzigd, de systeem update is wel gewijzigd. 


Hi @JanHamers Super, ik kreeg zojusit ook door dat de update is gelukt. Goed om te weten dat het mogelijk door Thuis Veilig Online komt. Dit gaan we verder onderzoeken. Wat betreft de beveiligingspatch klopt dit inderdaad. Dit gaat mee in de release van februari. Daar zitten de patches t/m december in.


Reageer