Skip to main content

Wij hebben sinds vorige week internet en tv van Odido, inclusief mediabox. Geen klachten over het tv kijken, en ook onze overige streaming apps (Netflix, HBO, Prime, F1tv) werken naar behoren. Alleen het inloggen op de mediabox bij Disney+ lukt maar niet.

Eerste mogelijkheid is via een ingelogd apparaat op hetzelfde netwerk. Ik krijg netjes een pushbericht op mijn telefoon, maar als ik op "toestaan" druk, hoe lang ik ook wacht, op de tv verandert niks.

Dan inloggen via een code per email. Ik krijg de code, maar als ik hem in de tv app invoer, blijft hij eindeloos wachten/laden.

Tenslotte gewoon inloggen met email en wachtwoord. Ook daar blijft het scherm na het invoeren van de juiste gegevens eindeloos wachten/laden.

Op andere apparaten lukt het inloggen bij Disney+ probleemloos, en zoals geschreven werkt het voor de andere apps op de mediabox zelf ook gewoon goed. En ook de versie van de app zelf is up to date. Hebben anderen dit probleem mogelijk ook? Of zijn er mogelijk mensen die een oplossing hebben?

Hi @vvanwetten, welkom op onze Community!

Dit is voor het eerst dat ik dit hoor, vreemd geval inderdaad. Is het mogelijk om de Disney+ app te verwijderen en opnieuw te installeren op de Mediabox? Werkt het daarna wel zoals het moet of nog steeds niet?

Hi, wij hebben precies hetzelfde probleem. Is er een werkende oplossing? 

@Tommie van Odido joe! Hier nog 1, alle mogelijke manieren van inloggen op Disney+ werken niet. De app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. DNS gewijzigd in de Zyxel router.

Nog altijd geen succes. Is er al een oplossing? Dit wordt nu wel erg vervelend

Hoi @Tommie van Odido , de app verwijderen en opnieuw installeren, heeft helaas ook hier geen effect gehad op het probleem.

Wij hebben hetzelfde probleem. 

We zaten eerst op een ander account op Disney Plus en hebben deze een tijdje gebruikt via de Odido tv box. 

Nu hebben we een eigen account op Disney Plus en krijg deze met geen mogelijk ingelogd via de tv box. 

Update: Na nogmaals opnieuw instellen van de DNS in de router, opnieuw opstarten, Disney+ app op de tv meerdere keren weggegooid, en opnieuw geinstalleerd, is het uiteindelijk gelukt. Inloggen ging echter enkel en alleen met combinatie van gebruikersnaam (email) en wachtwoord, niet met de code of het pushbericht.

Vreemd dat die reactie gelijk na het indienen gekozen wordt als "beste antwoord". Ook omdat voor een leek absoluut niet duidelijk wordt wat "DNS opnieuw instellen" inhoudt.

Zelf zojuist enkel de app opnieuw verwijderd en geïnstalleerd. Niet geprobeerd via gekoppeld apparaat (pushbericht) in te loggen, en de toegestuurde mail code niet ingevuld, maar gelijk doorgegaan naar inloggen via wachtwoord: En daarmee is het nu wel gelukt.

Kan daarmee dus niet definitief vaststellen of de overige inlog mogelijkheden nu wel/niet werken, en wat exact de oorzaak van het probleem is (geweest).

Reageer