Wij hebben sinds vorige week internet en tv van Odido, inclusief mediabox. Geen klachten over het tv kijken, en ook onze overige streaming apps (Netflix, HBO, Prime, F1tv) werken naar behoren. Alleen het inloggen op de mediabox bij Disney+ lukt maar niet.
Eerste mogelijkheid is via een ingelogd apparaat op hetzelfde netwerk. Ik krijg netjes een pushbericht op mijn telefoon, maar als ik op "toestaan" druk, hoe lang ik ook wacht, op de tv verandert niks.
Dan inloggen via een code per email. Ik krijg de code, maar als ik hem in de tv app invoer, blijft hij eindeloos wachten/laden.
Tenslotte gewoon inloggen met email en wachtwoord. Ook daar blijft het scherm na het invoeren van de juiste gegevens eindeloos wachten/laden.
Op andere apparaten lukt het inloggen bij Disney+ probleemloos, en zoals geschreven werkt het voor de andere apps op de mediabox zelf ook gewoon goed. En ook de versie van de app zelf is up to date. Hebben anderen dit probleem mogelijk ook? Of zijn er mogelijk mensen die een oplossing hebben?