Goedendag,
Kun je ook de tekst in de gids van de Mediabox aanpassen, vindt de letters aan de kleine kant.
Fishermann.
Goedendag,
Kun je ook de tekst in de gids van de Mediabox aanpassen, vindt de letters aan de kleine kant.
Fishermann.
Hoi
Ik wens je alvast veel leesplezier toe, vergeet ook niet te kijken!
Hoi,
Nog een vraagje over Mediabox,
Als je de Tvgids opstart krijg je alle zenders, is het ook mogelijk dat de Tvgids opstart met favorieten.
Fishermann.
Hallo
Misschien staat de oplossing daarbij en anders is er vast wel iemand die het kan beantwoorden
MVG
Klopt, gebruik de app ook op de smartphone .
Hoi
Ik heb hier ook last van.
Heb de tekstgrootte op zo groot mogelijk gezet maar ik heb nog bijna een verrekijker nodig.
Nu is het prima te lezen, maar nu sta ik ook op 1 mtr van de tv.
Hoi
Ik heb hier ook last van.
Heb de tekstgrootte op zo groot mogelijk gezet maar ik heb nog bijna een verrekijker nodig.
Nu is het prima te lezen, maar nu sta ik ook op 1 mtr van de tv.
Hey
Wij hebben vandaag de tv box moeten vervangen door een mediabox. De tekst van de gids is nu nóg kleiner en nóg slechter leesbaar dan vroeger al het geval was. Ik heb de lettergrootte op 130% gezet (maximum) maar dit verandert de gids niet. Ook ik moet een meter voor de tv (32 inch) gaan staan om het te kunnen lezen. Dit is alles behalve gebruiksvriendelijk. Je kunt van alles instellen maar iets eenvoudigs als de gids niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.