Skip to main content

mediabox gaat “vanzelf” weer aan

  • 7 September 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Ik ben sinds  enkele weken in het bezit van de nieuwe mediabox van Odido. Een mooie verbetering t.o.v. de amino en hier tevreden mee. Maar het feit dat de media box eigenlijk ALTIJD aan staat als ik er naar kijk, stemt me minder tevreden! Elders lees ik over updates en dat is prima maar een week of 3 elke dag meerdere updates, lijkt me niet het geval!

graag hoor ik via de community wat  aan dit probleem te doen is!

met groet,

theo

Hoi @theotb, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aankaart, echter snap ik niet helemaal wat je bedoelt. Zou je mij iets meer informatie willen geven? Wat bedoel je precies met: “het feit dat de media box eigenlijk ALTIJD aan staat als ik er naar kijk” ?


Ha Tommie, 

gisteravond tv gekeken en na afloop tv en media box UIT. Vanmorgen  kijk ik en: ja hoor, media box weer blauw ipv rood (UIT). Opnieuw UIT gezet. Na uurtje gecontroleerd: weer aan, terwijl er apparatuur niet gebruikten. Zo heb ik de

mediabox vandaag al vijf keer UITgezet, zonde dat ik hem zelf aan zette! Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Hoor graag wat

er fout gaat!

 


@theotb Dank je wel voor je duidelijke uitleg!

Dit komt doordat er vaak s ’nachts (en soms overdag) updates worden uitgevoerd op de Mediabox om deze te verbeteren. Ik kan dit niet voor je uitschakelen. 

Mijn advies is om de Mediabox volledig van de stroom te halen als je dit niet wil. 

 


Reageer