Hi, ik heb regelmatig problemen met mijn mediabox en de bediening ervan via afstandsbediening. De volgende problemen hebben zich al voorgedaan:
- De mediabox start wel op, maar is niet verbonden met de Wi-Fi en de afstandsbediening lijkt niet gekoppeld. Ik kan geen verbinding maken met de Wi-Fi aangezien de afstandsbediening alleen aan/uit en volumeregeling doet, de rest van de knoppen werken niet en bij indrukken ervan knippert het "mediabox" knopje rechtsboven rood.
- De mediabox en afstandsbediening werken, alleen doen dan juist de volumeregeling en aan/uit via de afstandsbediening het niet.
- De mediabox start überhaupt niet op/komt niet verder dan het koppelscherm met de afstandsbediening/blijft hangen op zwart scherm met Odido-logo.
Ik heb alle oplossingssuggesties vanuit dit forum al geprobeerd, werken schijnbaar willekeurig soms wel en soms niet. Nieuwe afstandsbediening heeft de problemen niet verholpen. Ik heb het vermoeden dat er simpelweg iets niet goed gaat in de mediabox software, en ik kan er inmiddels gewoon niet op vertrouwen dat mijn TV werkt als ik iets wil kijken of een app op wil starten. Heel vervelend en frusterend.
Ik lees ook dat al deze problemen vaker voorkomen, wordt hier iets aan gedaan of is er inmiddels al een structurele oplossing?
Hoor het graag!