Skip to main content
Beantwoord

mediabox

Ik heb een mail ontvangen dat ik gratis een nieuwe mediabox kan aanvragen.

Ik zie echter nergens waar ik dat kan doen en in de winkel kon ik ook niet geholpen worden, dus bij deze dan.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@kevinchik, ik wil je met alle liefde verder helpen om ervoor te zorgen dat jij ook gebruik kan maken van onze nieuwe Mediabox! Deze kan je heel gemakkelijk aanvragen via jouw Mijn Odido account. Zodra je hierop inlogt, zie je gelijk een knop staan waar je de oude TV Box voor de Mediabox kan omruilen. Ook wil ik dit graag voor je regelen als dit makkelijker voor je is. Wil je in dat geval alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel en het hier laten weten zodra je dit gedaan hebt? Dan maak ik de omruiling direct voor je in orde!

Bekijk origineel

2 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1599 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hi ​@kevinchik, ik wil je met alle liefde verder helpen om ervoor te zorgen dat jij ook gebruik kan maken van onze nieuwe Mediabox! Deze kan je heel gemakkelijk aanvragen via jouw Mijn Odido account. Zodra je hierop inlogt, zie je gelijk een knop staan waar je de oude TV Box voor de Mediabox kan omruilen. Ook wil ik dit graag voor je regelen als dit makkelijker voor je is. Wil je in dat geval alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel en het hier laten weten zodra je dit gedaan hebt? Dan maak ik de omruiling direct voor je in orde!

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 7 maart 2025

Ik heb er inmiddels een ontvangen. Dankjewel 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen