Skip to main content

media box afstandsbediening

• 5 april 2025
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Opeens reageerde mijn afstandsbediening nergens meer op. Ik kan alleen nog andere zenders opzetten en de volume aanpassen. Ik kan ook niet in het home menu, en ik kan niets in de instellingen aanpassen, ik heb alles al geprobeerd maar het werkt niet meer.

Uitgelichte reactie

7 april 2025

Hey ​@Bonkii, welkom op onze Community!

De afstandsbediening hoort natuurlijk zonder problemen te werken. Ik help je hier graag verder mee. Kan je de afstandsbediening eens opnieuw koppelen? Dit doe je zo:  

Afstandsbediening ontkoppelen & koppelen

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
  • Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Als dit niet gewerkt heeft, kan je dan 2 nieuwe batterijen in de afstandsbediening doen? Werkt hij dan wel weer? Zo niet, kan je dan aangeven welke knoppen er precies niet werken en/of je een melding ziet op het scherm? Ook ben ik benieuwd naar de softwareversie van de afstandsbediening, zou je die met mij willen delen? Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13761 reacties
  • 7 april 2025

Hey ​@Bonkii, welkom op onze Community!

De afstandsbediening hoort natuurlijk zonder problemen te werken. Ik help je hier graag verder mee. Kan je de afstandsbediening eens opnieuw koppelen? Dit doe je zo:  

Afstandsbediening ontkoppelen & koppelen

• Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
  • Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Als dit niet gewerkt heeft, kan je dan 2 nieuwe batterijen in de afstandsbediening doen? Werkt hij dan wel weer? Zo niet, kan je dan aangeven welke knoppen er precies niet werken en/of je een melding ziet op het scherm? Ook ben ik benieuwd naar de softwareversie van de afstandsbediening, zou je die met mij willen delen? Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen