Skip to main content

Ik ben sinds een week aangesloten op glasvezel en TV van Odido. Bij de bestelling zag ik dat ik maximaal 4 TVBoxen kon aansluiten. Bij de TVApp stonden verder geen beperkingen, dus ga ik er vanuit dat ik 4TV boxen kan aansluiten EN nog een aantal TV's via de smartTV/Android APP.

Ik heb momenteel 3 TVBoxen en wil daarnaast nog 2 of 3 SmartTV's via de (Android) APP aansluiten. Bij het aansluiten van de 5e TV krijg ik echter de melding “Maximum aantal apparaten geregistreerd”. In het overzicht dat op de TV getoond wordt zie ik zowel de TVboxen van Odido als mijn Android Smart TV staan.

Blijkbaar worden de TV boxen en smartTV's bij elkaar geteld of zo. Dit staat niet zo op de website en ik vind dit ook vreemd. Ik kijk op maximaal 4 apparaten tegelijk, maar wil wel meer apparaten kunnen aansluiten, en heb geen zin om iedere keer een apparaat te verwijderen en later weer aan te melden.

 

Is dit een fout en kan dit hersteld worden of is dit beleid?

 

 

Nee, dit werkt inderdaad als designed. Je kunt wel apparaten verwijderen en dan weer een andere registreren. 


@Eric, bedankt voor je antwoord.

Wat een vreemd beleid. Ik begrijp dat je als provider wilt voorkomen dat er misbruik wordt gemaakt van je diensten, maar dit slaat nergens op. Ook op de website staat dit niet vermeld. Het maximale aantal TV's staat alleen bij de TV App, zet er dan duidelijk bij dat dit voor het totaal geldt, dus TVBox en TVApp bij elkaar maximaal 4!!

In dat geval ga ik mijn bestelling maar herroepen en terug naar KPN!


@KoosV Hoi

Dat probleem heb ik ook met de overstap van Kpn naar T-Mobile. (Jaar geleden)

Het is zeer vervelend als je meer dan 4 tv,s gebruikt.

Daarom heb ik er nu CanalDigitaal bij genomen.

Dit gaat nog wat betreft de kosten omdat Espn bij hun erbij zit.

Pakket Espn kost bij Odido 10 euro.

CanalDigitaal kost 15 euro.

Maar uiteraard moet het mogelijk worden bijvoorbeeld max 6 tv,s net als bij Kpn.

Daarom heb ik een paar keer een verzoek gedaan.

Dit staat nu in idee in onderzoek.

En daar kun je stemmen.

Ik hoop dan ook dat het binnenkort op 6 apparaten mogelijk wordt.😃

 


Tip

Je kunt de apparatuur een naam geven.

Dan wordt het wisselen een stuk makkelijker.

 


Reageer