Skip to main content
Beantwoord

Lijn in TV-gids

  • 19 januari 2018
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,
Ik zie de lijn niet meer in de tv-gids die de huidige tijd aangeeft. Is dit een instelling of is die verdwenen na een update?

Beste antwoord door Brian

Hi michael, de lijn zou te zien moeten zijn, mocht dit niet het geval zijn haal de TV Box dan even van de stroom en sluit hem na 10 seconden weer aan om de TV Box te resetten!
Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 20 januari 2018
Hi michael, de lijn zou te zien moeten zijn, mocht dit niet het geval zijn haal de TV Box dan even van de stroom en sluit hem na 10 seconden weer aan om de TV Box te resetten!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen