Skip to main content

Het koppelen van de lg remote op de mediabox gaat prima echter de gids knop gaat naar de ‘zenders’ op de TV ipv de gids op de HDMI mediabox.

iemand ervaring hoe dit op te lossen ? 

Ik vermoed dat dit meer om een technische vraag gaat dan om een idee, maar ik denk met je mee. De gids-knop op de TV-afstandsbediening is bedoeld voor als je via COAX kijkt. Je kunt beter de afstandsbediening van de TV-box koppelen aan de TV. De gids-knop die daar op zit, kun je gebruiken om de gids op de box te openen.


Ah ja verkeerde categorie. Ik heb dat ook gedaan met 1-3 etc. Maar lijkt elke keer weer niet te onthouden . Dan werkt de afstandsbediening niet meer voor de tv 


Heb je het daarna ook opgeslagen door op de stop-knop te drukken? Je kunt het ook proberen met 1 en 6 en dan handmatig de TV-code in te vullen. Die vind je hier onder punt 7. Lukt het zo wel?


De stop knop? Alleen de uit/ aan knop tot de televisie uit gaat toch? 


Daarna moet je het nog opslaan met de stop-knop. Check het hierboven gelinkte topic even onder het kopje ‘Koppelen tv en TV Box’ en dan de nieuwe afstandsbediening. Dan zou het goed moeten komen.


Of deze handleiding.

https://www.odido.nl/service/producten/tv/gebruiken/afstandsbediening


Top! Gelukt kwestie van goed lezen 


Reageer