Skip to main content

Dag,

 

Sinds gisteren ervaar ik problemen met het downloaden/installeren van applicaties vanuit de LG content store op mijn LG smartTV. Ik kan apps zoals Netflix niet meer gebruiken. Tot gisteren had ik hier geen problemen mee.

Via de community al geprobeerd om tot een oplossing te komen. Tot op heden zonder resultaat. 
 

Wat heb ik geprobeerd mbt tips in eerdere topics hierover:

Router: zyxel t-50

tv: webOS tv UM7100PLB

-> DNS server aangepast naar 8.8.8.8

→ router gereset (met helpdesk tmobile thuis)

—> Verschillende verbindingen 2.4 / 5

 

wie kan me helpen?

 

 

Hallo @AW1984 

Wil je het ook eens bekabeld proberen en eventueel via de mobiele hotspot proberen om te kijken of het aan T-Mobile ligt of niet?

De tv zou ook nog naar de fabrieksinstellingen kunnen als niks helpt.


Tv naar fabrieksinstellingen is de oplossing geweest. Dank!