Skip to main content
Beantwoord

Lg content store icm tmobile thuis


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Dag,

 

Sinds gisteren ervaar ik problemen met het downloaden/installeren van applicaties vanuit de LG content store op mijn LG smartTV. Ik kan apps zoals Netflix niet meer gebruiken. Tot gisteren had ik hier geen problemen mee.

Via de community al geprobeerd om tot een oplossing te komen. Tot op heden zonder resultaat. 
 

Wat heb ik geprobeerd mbt tips in eerdere topics hierover:

Router: zyxel t-50

tv: webOS tv UM7100PLB

-> DNS server aangepast naar 8.8.8.8

→ router gereset (met helpdesk tmobile thuis)

—> Verschillende verbindingen 2.4 / 5

 

wie kan me helpen?

 

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @AW1984 

Wil je het ook eens bekabeld proberen en eventueel via de mobiele hotspot proberen om te kijken of het aan T-Mobile ligt of niet?

De tv zou ook nog naar de fabrieksinstellingen kunnen als niks helpt.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21100 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2022

Hallo @AW1984 

Wil je het ook eens bekabeld proberen en eventueel via de mobiele hotspot proberen om te kijken of het aan T-Mobile ligt of niet?

De tv zou ook nog naar de fabrieksinstellingen kunnen als niks helpt.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 maart 2022

Tv naar fabrieksinstellingen is de oplossing geweest. Dank! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen