Vandaag een update van de app op mijn tv.
echter kan ik ook ergens een changelog vinden? Of wat er veranderd/vernieuwd is.
Bladzijde 1 / 1
Hi
Odido TV (LG tv) voor WebOS 4.0 en hoger (toestellen van 2018):
- De leesbaarheid van de TV gids is flink verbeterd door de lettergrootte te verhogen en de kleuren op de achtergrond te wijzigen.
- De navigatie in de mini-gids is aangepast. Met eOMHOOG] ga je voortaan naar een hoger zendernummer en met eOMLAAG] naar een lager zendernummer.
- Via de TV gids krijg je voortaan ook voor live programma's de programma detailpagina te zien. Hierdoor kan je Begin Gemist starten zonder eerst live tv te hebben gezien (handig als je de tussenstand niet wilt weten). Ook kan je in deze pagina voor live programma's makkelijker een opname inplannen, wijzigen of verwijderen.
- Het opnamescherm is nu ook in te stellen als startscherm in de app. Dit kan je aanpassen in de instellingen van je kijkprofiel.
- Navigatie in de Opnames pagina aangepast: standaard is de focus op de bovenste opname i.p.v. het menu
- Een sorteeroptie toegevoegd aan de Opnames pagina
Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.