Beantwoord

Let op! onterecht factureren van tv pakketen!

  • 6 April 2023
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 2

Beste mensen,

Ik constateerde vandaag dat de gratis tv pakketen, die ik kan aanzetten bij mijn tv abo entertainment en kids&music,… gewoon in rekening zijn gebracht.

Ergens in de tijd blijkt dit te zijn veranderd, en zag ik dat ik nu een knopte moest aanvinken (aanzetten) zodat deze berekend werden als mijn gratis keuze. Voorheen was dit niet zo,.. en wanneer dit is gewijzigd is mij niet duidelijk. Ik heb het iig aangepast en dit scheelt weer in mijn maandelijkse kosten.

Ik vind het jammer dat T-Mobile dit op deze manier heeft gedaan en dus onterecht iets in rekening heeft gebracht.

Wellicht kan ik iig wel andere klanten hiermee helpen. 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 6 April 2023, 14:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Nikie1977, heel fijn dat je om opheldering vraagt, dit is namelijk snel toegelicht én rechtgezet! Het klopt inderdaad dat de TV pakketten op pagina 2 van je factuur in rekening worden gebracht. Echter, op pagina 3 van al je facturen zul je zien dat ze onder het kopje ‘Kortingen / Compensaties’ verrekend worden onder de noemer ‘TV Themapakket Mobielvoordeel.’ Hierdoor maak je tot op dit moment nog steeds gebruik van de korting en heb je nog nooit hoeven betalen voor de TV Pakketten.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten. Voor nu wens ik je nog heel veel kijkplezier toe! 😃

Reputatie 2

Oh… dat was me niet duidelijk.

Ik ik heb het nu aangevinkt waardoor ik ook nog maar 2 kon kiezen ipv 3.. de derde heb ik nu weggehaald ( want deze stond niet als gratis.

Het is mij dus niet duidelijk nu of ik iets goed of fout heb gedaan.

Reageer