Hi @Edhen, bedankt voor de informatie! Goed dat je dit laat weten. Weet dat wij hiervan op de hoogte zijn en druk bezig zijn met het onderzoek. Ook voor jou wil ik een onderzoek starten. Zo verzamelen wij alle informatie en voorbeelden, onderzoeken wij de zaak en kijken wij of we dit kunnen reproduceren om achter de fix te komen.
Mag ik jou van weten:
- Welke versie van de app je gebruikt?
- Of de app als eens volledig hebt verwijderd
- Welke andere zenders niet goed werken? Krijg je bij deze allemaal een zwart scherm met dezelfde foutcode?
Ik zet het dan door!
Hi, ik heb de app verwijderd en nu versie A255, die had ik echter al. Rtl 4-8, sbs 6 en Veronica en bijv. Comedy Central en mtv geven hetzelfde zwart scherm met de foutcode.
Op films verschijnt de foutcode 432138.
rtlz en bijvoorbeeld TLC werken weer wel goed.
Op een oude Samsung met zelfs Android 8.1 werkt alles goed.
Lijkt toch dat Lenovo, ondanks de app boven andere mag spelen, een foutje heeft.
Ik zal alles nog eens uitpluizen.
Wederom getest, nu met geen voorrang machtiging in app.
Bij Hgtv komt nu melding 414999, eerst krijg je het verzoek om het slot eraf te halen met je pincode.
Als bij de zender de mogelijkheid van afspelen staat, dan kun je dat meestal wel, echter uiteraard niet bij sbs, rtl 4-8 en Veronica.
Ik geef het even op, succes odido
Hi @Edhen, dank je wel voor de extra informatie! Ik heb ook met je meegekeken in je tv account en ik zie hier alleen bij de zender HGTV dat je deze op slot hebt gezet. Mocht dit niet de bedoeling zijn, dan kun je deze met je pincode van de zenders achter slot af halen: TV kijken met Odido online TV | Odido. Je kunt dit doen via Account > Admin > Zenders achter slot > Bewerken > Pincode invoeren > Prullenbak bij de zender.
Voor wat betreft het probleem met de andere zenders die op zwart staan en waar je de foutcode krijgt, heb ik nu een ticket voor je aangemaakt zodat dit verder uitgezocht kan worden. Houd er wel rekening mee dat zo’n onderzoek langer kan duren omdat het om een specifiek apparaat gaat. Hopelijk wordt het in ieder geval snel opgelost zodat je ook alle zenders kunt bekijken op de Lenovo tablet!