Skip to main content

Zins de laatste update ben ik niet meer gelukkig met het opnemen. Voor de update kon men 2 programma’s tegelijk opnemen, dit kan niet meer. Als men een opname start kan je niet meer naar bv een half uurtje gaan kijken dan moet je eerst wachten tot de opname afgelopen is! Waarom deze vervelende wijzigingen?

Dat er maar 1 programma kan is inderdaad een fout welke moet worden opgelost.  Maar nu je bent overgezet kun je ook gebruik gaan maken van cloud opnemen. Dan vervallen de €5 voor de HDD recorder en cloud opnemen kost €5 voor je account. Alle kijkpunten kunnen hier dan gebruik van maken. Met cloud recording is er geen maximum aan het aantal programma's dat je tegelijk opneemt!.


Beste Eric en hoe zit het dan om achter een programma aan kijken? Nu werkt dit niet de box zegt nl dat de opnamen eerst afgelopen moet zijn 


Hoi @Rob4503 , ik denk dat je dan " begin gemist" bedoeld. Hier zie je per zender wat er aan afspeel en terugkijk mogelijkheid is.

 


Hoi Eric ik bedoel echt wel opnemen. Dit deden wij wel vaker, opnemen en dan na ongeveer ½ uur de opname gaan kijken. Dit gaat niet meer hij zegt dan nl opname nog niet voltooid.


Hoi @Rob4503,

Met cloudopnemen kun je ook opnames kijken die nog bezig zijn. Controleer wel eerst de zenderlijst of je alle zenders kunt opnemen die je wilt. Dat kan namelijk niet bij allemaal.


Reageer