Op 20 november 2019 heb ik contact gehad met T mobile omdat mijn tv plots op zwart bleef. Zie mijn vorige Topic. Probleem kon niet op afstand worden opgelost dus ik zou door de technische afdeling worden teruggebeld. Volgende dag zelf maar gebeld en kreeg te horen dat dit wel tot meer dan 10 dagen (!) kon duren wegens grote drukte. Geweldige service T-mobile!! Uitgelegd dat 10 dagen wel erg lang was. Na een paar dagen (22 november) toch maar weer gebeld. Door servicedesk medewerkster keurig te woord gestaan maar kon mij verder niet helpen. Ik moest echt wachten tot ik door een technische man/vrouw gebeld zou worden.
Tot mijn grote verbazing ontving ik op 27 november een bericht dat ik mijn vervangende apparatuur onderweg was. Hoezo? Krijg ik een nieuw kastje dan? Had dat dan niet 6 dagen eerder gekund?
Op 28 november een mail dat de apparatuur onderweg is.
Op 29 november mijn nieuwe kastje ontvangen en uiteraard direct aangesloten. Helaas, beeld nog steeds op zwart. Weer aan de bel bij T-mobile. Sturen een monteur langs om de apparatuur aan te sluiten en te testen. Afspraak werd gemaakt voor 2 december 2019.
Probleem bleek een kabel te zijn die niet correct was aangesloten. Dit probleem dus snel verholpen. Neemt niet weg dat bij het eerste kastje het beeld plots op zwart ging en dat had dus niets te maken met een verkeerd aangesloten kabeltje.
Ik heb dus in totaal 12 dagen zonder televisie gezeten, terwijl dit volgens mij maximaal 3 dagen had hoeven zijn. Vandaag ontving ik een mail dat er € 90 in rekening gebracht gaat worden omdat ik mijn apparatuur niet binnen 30 dagen retour heb gestuurd!!!
Even rekenen hoor…..29 november apparatuur ontvangen, vandaag is het 23 december, dat is ongeveer……..24 dagen. GEEN 30 dagen!!
Ik word een beetje moe van T-mobile en ben zo blij dat ik per 16 januari weer terug ga naar KPN!!