Hoi,
Bij mij wordt nu 10 Euro per maand in rekening gebracht terwijl er in ons contract 5 Euro per maand staat vermeld.
Zover ik kan nagaan heb ik over deze wijziging geen mail gehad. (of heb ik iets gemist?)
Waar komt deze verhoging vandaan?
Bladzijde 1 / 1
Hoi M. Sommers,
Welkom op onze Community! Je bent hier op het juiste adres voor jouw vragen. Ik help je dan ook graag met duidelijkheid over jouw maandelijkse rekening. Ik heb het direct voor je uitgezocht. Per maand zou jouw TV Box met harddiskrecorder €10,- kosten, maar goed nieuws: jij krijgt hier elke maand €5,- korting op! Je ziet dit terug op jouw rekening onder de volgende vermelding: "Actie: Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd." Zo betaal jij uiteindelijk dus toch slechts de genoteerde €5,- die je op je contract terugvindt. Veel plezier met het opnemen en terugkijken van TV-programma's met jouw TV Box 🙂!
Welkom op onze Community! Je bent hier op het juiste adres voor jouw vragen. Ik help je dan ook graag met duidelijkheid over jouw maandelijkse rekening. Ik heb het direct voor je uitgezocht. Per maand zou jouw TV Box met harddiskrecorder €10,- kosten, maar goed nieuws: jij krijgt hier elke maand €5,- korting op! Je ziet dit terug op jouw rekening onder de volgende vermelding: "Actie: Interactieve TV Box met hdrecorder, €5 korting p.mnd." Zo betaal jij uiteindelijk dus toch slechts de genoteerde €5,- die je op je contract terugvindt. Veel plezier met het opnemen en terugkijken van TV-programma's met jouw TV Box 🙂!
En wat vind je hievan: bij afsluiten abo gekozen voor tv box gratis zolang abo loopt. Ik had een opname en gewone box besteld. Onlans de opname functie laten vervallen omdat ik dit bijna nooit gebruik, dus box omgewisseld voor een normale box. Wat schetst mijn verbazing,? De gratis tv box is nu ook verdwenen in het overzicht van my t mobile.! Maw, ik betaal nu net zoveel zonder opname functie als eerst met. Contractbreuk? Zie ook https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/2e-tv-box-gratis-dus-niet-304176
Hoi @pwenas
Ik heb je andere topic gevonden en daar een antwoord gegeven. 🙂
Ik heb je andere topic gevonden en daar een antwoord gegeven. 🙂
Ja gezien Sander, bedankt voor je snelle reactie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.