Bij mijn pakket zit een kabel van 10 meter. De afstand tussen mijn modem en het TV-kastje is amper een meter dus ben op zoek naar een kortere kabel waardoor ik minder verlies heb.
Kan iemand mij een goede kwaliteit kabel van laat zeggen anderhalve meter aanraden?
Beste antwoord door Anonymous
Bij 100 is een 5e nog overkill, 5e gaat tot 1Gb.
Maar zou inderdaad minimaal een 5e pakken, liever zelfs een cat 6, altijd toekomst bestendiger.😉
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.