Skip to main content

Vandaag kreeg ik dan eindelijk mijn nieuwe Odido mediabox.

 

Echter na een uur begon het apparaat moeilijk te doen en kon ik geen tv meer kijken.

Aangezien ik met wat instellingen had gespeeld zag ik mezelf genoodzaakt om het apparaat terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

 

Helaas kon ik daarna de afstandsbediening niet opnieuw koppelen en kwam ik op deze community verschillende berichten tegen over een bug die dit kon veroorzaken.

 

Is er al een oplossing voor dit probleem?

 

Gelukkig kan ik nu nog de oude mediabox gebruiken al was dat uurtje met de nieuwe mediabox wel een verademing.

 

 

 

 

Hi @WvTienen, op dit moment is er inderdaad een bug waardoor je na het resetten van de Mediabox de desbetreffende afstandsbediening niet meer kan koppelen. We zijn op dit moment nog aan het werken aan een oplossing hiervoor. In de tussentijd wil ik graag een nieuwe afstandsbediening naar je toe sturen, zodat je weer gebruik kan maken van de Mediabox! Deze kan je binnen een paar dagen in de brievenbus verwachten.

Mocht je hierna weer problemen ervaren met de Mediabox, reset deze dan niet maar laat mij weten wat er precies aan de hand is. Dan kijk ik gelijk met je mee! 


Zelf heb ik gemerkt als de a.b. niet meer wil werken of op een of andere wijze ontkoppelt is het even uithalen van een van de batterijen ook helpt.

Merkte dat toen ik met de source knop een andere HMMI ingang van de tv wilde activeren, werkte niet en daarna de a.b. ook niet meer, even een van de batterijen iets terug trekken zodat er geen contact meer is, en daarna weer loslaten, en de a.b. werkte weer.


Ook hier de fout (nee, het is geen fout, het is gewoon een bug die bij Odido ligt) om die afstandsbediening los te koppelen omdat het niet goed werkte. Nu dus een onbruikbare mediabox die de onbruikbare Apple TV app tijdelijk moet vervangen. 

Ik word hier zo verschrikkelijk moe van…..

@Nora van Odido - kun je voor mij ook een nieuwe afstandsbediening regelen? 


@mark036 Heb je iets aan onderstaand topic?

 


@mark036 Heb je iets aan onderstaand topic?

 

 

@TMTV dat lijkt inderdaad te werken. Maar het nadeel is dat de remote dan niet meer via bluetooth verbonden is en de box dus in het zicht moet staan…. Halfbakken oplossing.
 

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat een provider een onbruikbare Apple TV app levert én een mediabox die vol met fouten zit. Ze nemen de klanten simpelweg niet serieus. Zodra het kan ben ik weer weg in ieder geval, betaal met liefde euro’s per maand meer voor iets dat wél werkt...


Reageer