Hoi,
Is het mogelijk dan in zo'n entone kastje een soort van sleep- of wake-up timer komt.
Of inactiviteit optie komt?
Vaak vergeet ik namelijk het kastje uit te zetten en dat is nogal zonde.
Bladzijde 1 / 1
Ik vraag me eerlijk gezegd af of het voor de box wel goed is om hem na gebruik telkens uit te zetten en weer op te starten bij her gebruik.
Zelf ben ik sinds januari 2014 aangesloten op de glasvezel eerst Vodafone nu T-mobile en sinds die tijd is de box hooguit een keer of 3 helemaal uitgeschakeld geweest.
Daarbij is het verbruik zo marginaal dat je hooguit een paar cent per jaar uit spaart, en ik denk dat het telkens in en uit schakelen de levensduur zeker niet ten goede komt van de box.
Zelf ben ik sinds januari 2014 aangesloten op de glasvezel eerst Vodafone nu T-mobile en sinds die tijd is de box hooguit een keer of 3 helemaal uitgeschakeld geweest.
Daarbij is het verbruik zo marginaal dat je hooguit een paar cent per jaar uit spaart, en ik denk dat het telkens in en uit schakelen de levensduur zeker niet ten goede komt van de box.
Ik bedoel niet dat het apparaat helemaal wordt uitgezet, maar gewoon in stand-by.
Of zet je dat apparaat ook nooit in stand-by?
Of zet je dat apparaat ook nooit in stand-by?
huh?
De vraag en de reacties zijn weg?
Hoe kan dit?
De vraag en de reacties zijn weg?
Hoe kan dit?
Hoi pgh001,
Mijn excuses, dat kwam door mij! Ik had jouw vraag (inclusief reacties) in ons Community Wishlist topic willen zetten. Hier staat namelijk jouw wens ook verwoord. Er zijn meerdere klanten die graag willen dat de TV Box na verloop van tijd vanzelf op stand-by springt. Ik ga met die lijst de organisatie in om deze wensen kenbaar te maken. Geen garanties, maar het is fantastisch om zoveel input te krijgen van onze klanten. Zo maken we het product nog beter!
Aangezien er al enkele reacties hier staan, laat ik dit topic nu gewoon weer hier staan! 🙂
Mijn excuses, dat kwam door mij! Ik had jouw vraag (inclusief reacties) in ons Community Wishlist topic willen zetten. Hier staat namelijk jouw wens ook verwoord. Er zijn meerdere klanten die graag willen dat de TV Box na verloop van tijd vanzelf op stand-by springt. Ik ga met die lijst de organisatie in om deze wensen kenbaar te maken. Geen garanties, maar het is fantastisch om zoveel input te krijgen van onze klanten. Zo maken we het product nog beter!
Aangezien er al enkele reacties hier staan, laat ik dit topic nu gewoon weer hier staan! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.