Skip to main content
Beantwoord

knop op afstandsbediening voor geluid werkt niet meer

• October 31, 2025
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

Ik kan mijn geluid op de tv niet meer via de afstandsbediening veranderen. Als ik erop druk, gaat de media box lamp op de afstandsbediening rood oplichten.

Tv box al opnieuw opgestart en batterijen vervangen.

Ook opnieuw gekoppeld, geen effect.

Hoe ka ik dit oplossen?

Peter

Beste antwoord door SiteTree

Bedankt voor de moeite ​@SiteTree! Ik heb je meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. We leveren deze binnen enkele dagen via de brievenbus!

Hi ​@Cheyenne van Odido , dankjewel; ik zal het resultaat melden. Wederom bedankt voor de service!

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • November 3, 2025

Hey ​@SiteTree, goed dat je dit aankaart.

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken, ik help je daarom graag verder. Zijn de batterijen door 2 hele nieuwe vervangen (geen gebruikte)? Dit zou dit euvel moeten oplossen namelijk! Is dit niet het geval laat het dan vooral weten, dan stuur ik graag een nieuw exemplaar voor je op. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 3, 2025

Beste ​@Tommie van Odido ,

dank voor je reactie. Nogmaals batterijen vervangen en opnieuw gekoppeld. Het probleem blijft.

groet Peter

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Bedankt voor de moeite ​@SiteTree! Ik heb je meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. We leveren deze binnen enkele dagen via de brievenbus!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Hi ​@Cheyenne van Odido , dankjewel; ik zal het resultaat melden. Wederom bedankt voor de service!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 9, 2025

Hi ​@Cheyenne van Odido 

ondertussen de afstandsbediening ontvangen. Deze doet het goed, geluidsknop werk weer.

dank voor de service!

groet Peter