Skip to main content

Sinds de melding 'er gaat iets mis' is bij mij het beeld ook gaan knipperen. Ik dacht eerst dat dit willekeurig gebeurde maar ik heb in de gaten gehouden wanneer dit gebeurt. 

Het gebeurt als je op een zender kijkt (maakt niet uit welke) en het programma is afgelopen en volgens de gids begint het volgende programma. Dan knippert het beeld of soms is het beeld 1a2 seconden zwart.

De tv box is bekabeld aangesloten en heb al door andere problemen al een andere tv box gekregen. 

 

Beste Frank,

Allereerst vind ik het vervelend om te horen dat uw beeld knippert. Als ik het goed begrijp, had uw vorige TV-box andere problemen en ervaart u nu een knipperend beeld met de huidige box. Ik raad u aan om de stekker(s) van de TV-box even eruit te halen en weer opnieuw aan te sluiten. Helaas ben ik geen medewerker van Odido, dus ik kan niet fysiek met u meekijken.

Ik wens u nog een fijne avond en aarzel niet om contact op te nemen als u verdere vragen heeft.

Met vriendelijke groet,
Kyomi

 


Hoi @frank190189, scherp dat je een patroon kon ontdekken, dat is een opmerkelijk probleem! Omdat ik dit probleem nog niet eerder tegen het lijf ben gelopen bij andere klanten, durf ik niet exact te zeggen waar dit aan ligt. Helpen de tips van Kyomi nog? Is het probleem recent begonnen of al sinds je de vervangende Mediabox in gebruik hebt? Zou je ook 30 seconden de Mediabox van het stroom af kunnen halen?

Ik ben benieuwd, ik zie je graag snel zorgeloos genieten!


@frank190189 er is geen verdere actie nodig, omdat dit een bekend probleem is. Hopelijk kunnen we binnenkort melden wanneer de oplossing hiervoor in de software van de tv box beschikbaar komt.


🤔 bij de ene is er niets van bekend en bij de andere wel, heel vreemd.

 

Het is mis gegaan sinds er af en toe in beeld komt 'er gaat iets mis'. Alleen dat knipperen is dus elke keer als een programma is afgelopen en de nieuwe begint volgens de gids.

 

@Hans-Juriën ik hoop dat jij gelijk hebt en niet zoals de vorig keer dingen zegt/belooft en gewoon niet meer reageert.


@frank190189 ‘er gaat iets mis’ en het korte zwart beeld bij het wisselen van een programma staan los van elkaar. Ik reageerde nu alleen op het onderwerp waarvoor je het topic hebt aangemaakt. Dit probleem staat overigens ook in het topic bij “Belangrijkste known issues”.

 Ik heb je laatste privébericht kennelijk gemist en daar zal ik naar kijken.


@Hans-Juriën die problemen zijn inmiddels opgelost maar het heeft me veel zeuren gekost en 2 klachten brieven. Omdat er hier op het forum niets mee gedaan werd en telefonisch wou eerst ook niemand het probleem aanpakken. Maar daar ga ik verder niet meer op in omdat dat is opgelost.

 

Ik ga dat topic vanavond even doorlezen of het daarin staat👍

 


Reageer