Is het daarnaast mogelijk de helderheid van de tijd aan te passen als het kastje aanstaat?
Hoi @Telze, welkom op de Community! ♂️
Dat de klok weg is in stand-by modus is een bug en wordt aan gewerkt. Hier later meer over!
De helderheid van de klok aanpassen: dat zou nu sowieso niet lukken vanwege de bug, maar eerlijkheidshalve durf ik geen bevestigend antwoord te geven omdat ik niet zeker weet of dit überhaupt mogelijk is. Hier kom ik morgen op terug zodra onze tv-specialiste weer terug is van verlof!
Sinds de update naar het vernieuwde t-mobile tv staan er op het tv kastje 2 punten wanneer die in standby staat. Voorheen was dit de klok. De klok zie je nu alleen als het kastje aanstaat.
hoe krijg ik dit terug naar de oude situatie? Die puntjes heb ik niks aan.
Hoi @Telze, welkom op de Community! ♂️
Dat de klok weg is in stand-by modus is een bug en wordt aan gewerkt. Hier later meer over!
De helderheid van de klok aanpassen: dat zou nu sowieso niet lukken vanwege de bug, maar eerlijkheidshalve durf ik geen bevestigend antwoord te geven omdat ik niet zeker weet of dit mogelijk überhaupt is. Hier kom ik morgen op terug zodra onze tv-specialiste weer terug is van verlof!
Helderheid van de klok aanpassen was in de vorige versie ook mogelijk en was al in 2015 doorgevoerd. Misschien moet je even terugzoeken.
PS. hoe kan de dag van een update jullie specialist niet aanwezig zijn?
@Hio Het gaat erom of het nu nog steeds mogelijk is, ik weet dat niet zeker en wil daarom geen overhaaste conclusies trekken - zeker niet in verband met de huidige bug!
Wat betreft je vraag over het aanwezig zijn van een specialist: ook specialisten verdienen weleens verlof of kortstondige vakanties. Zodra er woensdag overleg geweest is, kom ik met een terugkoppeling.
UPDATE: de specialisten zijn hier nog altijd druk mee bezig. Ze proberen een eindfix te implementeren waardoor de klok weer zichtbaar is. To be continued!
Als de TV-box in standby staat, mislukt de geplande opname met de melding:"De opname is mislukt en kan niet afgespeeld worden”
Hoe is dit te omzeilen?
Hoi @heromulder, totdat de bug volledig hersteld is, denk ik dat er geen omzeiling mogelijk is. Maar ik laat me uiteraard graag verrassen - @TMTV jij als absolute expert: heb jij nog wondermiddelen?
Hoi @heromulder, totdat de bug volledig hersteld is, denk ik dat er geen omzeiling mogelijk is. Maar ik laat me uiteraard graag verrassen - @TMTV jij als absolute expert: heb jij nog wondermiddelen?
Met het nieuwe platform gaat het kastje automatisch in standby. De oplossing is dus simpel: Haal de automatische standby-instelling eruit of maak de optie instelbaar in het menu.
@Jason Ik vermoed dat dit een gevolg is van de wegvallende verbinding in standby, wat ook zorgt voor de melding die je krijgt waarbij je voor ‘Opnieuw verbinden’ moet kiezen. De standby-functie optioneel maken lijkt me sowieso een goed idee, maar de snelste oplossing lijkt me om de TV-box om te ruilen en over te stappen op cloudopnemen. @heromulder Kijk wel eerst even in het zenderoverzicht of cloudopnemen beschikbaar is voor de zenders die je graag wilt opnemen.
Ik weet heel eerlijk gezegd niet of de standby-modus optioneel gemaakt zal worden, maar we kunnen dit zeker in de groep gooien. Hier kom ik morgen op terug!
UPDATE: dit is nog niet mogelijk. Voor DSL staat de auto-standby uit, maar voor Fiber staat deze nu op acht uur. Ons TV-team is in overleg om het ook uit te schakelen voor Fiber. Later meer!
UPDATE: de specialisten zijn hier nog altijd druk mee bezig. Ze proberen een eindfix te implementeren waardoor de klok weer zichtbaar is. To be continued!
Hallo Jason, wat is de status van de genoemde eindfix?
Hey @Telze, er komt een interface update aan. Deze zal ergens in augustus gaan plaatsvinden waardoor het weer mogelijk is om dit aan te passen en de klok weer zichtbaar is in stand by modus!
Hey @Telze, er komt een interface update aan. Deze zal ergens in augustus gaan plaatsvinden waardoor het weer mogelijk is om dit aan te passen en de klok weer zichtbaar is in stand by modus!
Beste Tommie, er is nog geen verandering zichtbaar. Heb je meer informatie?
Hi @Telze, de nieuwe interface update laat nog even op zich wachten. We werken er hard aan om deze zo snel mogelijk gereed te hebben. Zodra dit het geval is, zullen we dit zeker communiceren!
@Telze Sinds dinsdag heet T-Mobile Odido. Daarbij hoort een nieuwe look, ook op de TV-boxen. Deze update is niet alleen cosmetisch, maar heeft ook het probleem opgelost dat de klok in stand-by uit gaat. De update wordt gefaseerd uitgerold, maar je kunt 'm mogelijk ook forceren door de TV-box even van de stroom te halen. Aan de helderheid van het display instellen wordt nog gewerkt, in afwachting van een grote update.