De klok loopt niet synchroon met de tv gids.
Odido app.
Philips UHD Android TV
Met vriendelijke groet,
Walfrido
De klok loopt niet synchroon met de tv gids.
Odido app.
Philips UHD Android TV
Met vriendelijke groet,
Walfrido
Welkom op onze community!
Goed dat je hier een melding van maakt. Ik help je graag verder!
Speelt dit probleem op alle zenders of op specifieke zenders? Wil je hier een foto van in dit topic plaatsen? Ik kan dit dan gelijk voor je doorzetten naar de juiste afdeling.
Daarnaast ben ik benieuwd naar het volgende:
Beste Teresa,
1 uur verschil. Zie rechtsboven en rechtsonder(foto gemaakt).
Op alle zenders.
Appversie: 204307
Android: 11
Softwareversie TV: TPM211EA_R.101.001.004.252
In afwachting van uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Walfrido Simileer
Hey
Beste Tommie,
De klok staat ingesteld op automatisch, handmatig ook al geprobeerd, maar helpt niet. De app had ik ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Met vriendelijke groet,
Walfrido Simileer
(Reactie al op 10 september verstuurd)
Wat is de tijd die de tv zelf aangeeft
Beste Tommie,
Ik heb voor de zekerheid de Odido app verwijderd.
De tijd van de TV komt wel overeen met de juiste tijd.
Met vriendelijke groet,
Walfrido Simileer
En als je de tijd zelf instelt op de tv, komt de klok dan wel overeen
Beste Tommie,
De klok staat ingesteld op automatisch, handmatig ook al geprobeerd, maar helpt niet. De app had ik ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Met vriendelijke groet,
Walfrido Simileer
Reactie van17 september 2024
Loopt de tijd wel synchroon met andere apps
Het wordt niet opgelost.
Zag dit probleem al eerder(community).
Sluit maar af.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.