Skip to main content

De klok loopt niet synchroon met de tv gids.

Odido app.

Philips UHD Android TV

Met vriendelijke groet,

Walfrido 

Welkom op onze community! @Walfrido Simileer 

Goed dat je hier een melding van maakt. Ik help je graag verder! 

Speelt dit probleem op alle zenders of op specifieke zenders? Wil je hier een foto van in dit topic plaatsen? Ik kan dit dan gelijk voor je doorzetten naar de juiste afdeling.

Daarnaast ben ik benieuwd naar het volgende: 

  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.

Beste Teresa,

1 uur verschil. Zie rechtsboven en rechtsonder(foto gemaakt).

Op alle zenders. 

Appversie: 204307

Android: 11

Softwareversie TV: TPM211EA_R.101.001.004.252

In afwachting van uw reactie, 

Met vriendelijke groet, 

Walfrido Simileer 


Hey @Walfrido Simileer, kan je eens bij de instellingen van je tv kijken hoe de tijd daar ingesteld staan? Heb je de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 


Beste Tommie,

De klok staat ingesteld op automatisch, handmatig ook al geprobeerd, maar helpt niet. De app had ik ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Met vriendelijke groet,

Walfrido Simileer

(Reactie al op 10 september verstuurd)


Wat is de tijd die de tv zelf aangeeft @Walfrido Simileer? Dus niet in de app. Komt die wel overeen met de juiste tijd? 


Beste Tommie,

Ik heb voor de zekerheid de Odido app verwijderd.

De tijd van de TV komt wel overeen met de juiste tijd.

Met vriendelijke groet,

Walfrido Simileer


En als je de tijd zelf instelt op de tv, komt de klok dan wel overeen @Walfrido Simileer


Beste Tommie,

De klok staat ingesteld op automatisch, handmatig ook al geprobeerd, maar helpt niet. De app had ik ook al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Met vriendelijke groet,

Walfrido Simileer

Reactie van17 september 2024


Loopt de tijd wel synchroon met andere apps @Walfrido Simileer


Het wordt niet opgelost. 

Zag dit probleem al eerder(community). 

Sluit maar af. 


Reageer