Goedenavond T-mobile
Bij gebrek aan een klachtenformulier maak ik mijn onvrede maar op deze manier kenbaar zodat ik ook wat frustratie van me af kan schrijven. Het was de bedoeling om 12 december jongstleden van ziggo over te stappen naar t mobile door gebruik te maken van de uit en thuis deal. 12 december stond er een monteur voor onze deur die het internet heeft aangesloten, helaas lukte dit niet voor de tv. Er zou een werkbon worden aangemaakt. Helaas hoorden wij in de daarop volgende dagen niets meer (en ziggo zou niet worden afgesloten) . Toch maar zelf gebeld, keurig geholpen aan de telefoon. De boodschap: ze zijn
er mee bezig, er was een administratieve fout gemaakt. Twee dagen later ontvingen onaangekondigd een nieuwe tv ontvanger. Deze zonder succes aangesloten, het beeld blijft op zwart. Twee keer gebeld en het proces doorlopen. Kabels eruit, kabels erin etc. Vervolgens zouden we worden terug gebeld, maar helaas niets gehoord. Voor kerst weer bellen, maar geen oplossing en dus geen tv. Nou zijn er best andere manieren om tv te kijken of om je op andere manieren te vermaken.... Maar het duurt nu toch wel erg lang (bovendien betalen we er gewoon voor). Vandaag weer gebeld en weer keurig te woord gestaan, helaas blijft de boodschap hetzelfde. Ze zijn er mee bezig....... Maar zo moeilijk kan het toch niet zijn?? We zijn het bellen met de klantenservice nu wel beu, best zonde van onze tijd! We horen graag wat er aan de hand is en op welke termijn het wordt opgelost. Alvast bedankt.