Klacht over enigszins incapabel winkelpersoneel m.b.t. internet + tv

  • 13 March 2024
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Om te beginnen: We hebben pas sinds gisteren Odido TV & Internet. De installatie was perfect en snel, en alles werkt. Maar….

 

Ik heb alles begin februari in de Odido winkel aan de Kleiweg in Gouda besteld. En het personeel aldaar (ik weet niet meer door wie ik ben geholpen, maar wie weet kunnen jullie dat nagaan) weet niet echt wat ze horen te weten…

 

1) Ik moest volgens hem naar de KPN winkel om mijn bestaande internet contract op te zeggen (dat bleek later helemaal niet te hoeven, want jullie hebben een opzegservice)
2) Een TV box hoefde niet, want je kon alles via de app op de TV kijken (later bleek dat die TV box voor erotische kanalen wel degelijk nodig was)

 

Dan nog een opmerking: De reden waarom erotische kanalen via de app niet werken is omdat de Google store erotiek niet toestaat. Maar de Canal Digitaal app streamt wel gewoon erotiek. Hoe kan dat?

 

En nog een vraag: Zijn er maandelijkse kosten verbonden aan de TV box?  

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hi @cronos, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer informatie over. In de meeste gevallen is het mogelijk om gebruik te maken van de overstapservice maar niet in alle gevallen en denk dat dit daarom geadviseerd werd of de medewerker was hier niet van op de hoogte. De erotische zenders zijn alleen te bekijken via de TV app op een Samsung televisie, ook zijn ze niet via de app te bekijken voor mobiele apparaten of via onze webbrowser. Hiervoor dien je wel je leeftijdsgrens op 18 te zetten anders staan de zenders niet in de lijst. Op andere platformen mogen we deze content niet delen.

De Mediabox kost normaal € 5 per maand maar omdat dit je eerste Mediabox is hebben we nu de actie voor € 2,50 per maand korting. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @cronos, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer informatie over. In de meeste gevallen is het mogelijk om gebruik te maken van de overstapservice maar niet in alle gevallen en denk dat dit daarom geadviseerd werd of de medewerker was hier niet van op de hoogte. De erotische zenders zijn alleen te bekijken via de TV app op een Samsung televisie, ook zijn ze niet via de app te bekijken voor mobiele apparaten of via onze webbrowser. Hiervoor dien je wel je leeftijdsgrens op 18 te zetten anders staan de zenders niet in de lijst. Op andere platformen mogen we deze content niet delen.

De Mediabox kost normaal € 5 per maand maar omdat dit je eerste Mediabox is hebben we nu de actie voor € 2,50 per maand korting. Hopelijk heb ik je zo voldoende informatie gegeven. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.

@Tommie van Odido 
Bedoel je daadwerkelijk alleen maar Smart TV's van Samsung? Ik heb natuurlijk een Sony (Android) :-(
Dan nog wel vreemd dat Canal DIgitaal wel erotische zenders via hun app op een Sony kan streamen.

Je hebt het over die aanbieding van de 1e media box voor 2,50 per maand….is dat gedurende een beperkte tijd, of voor altijd?

Reputatie 6
Badge +2

@cronos Voor de eerste Mediabox betaal je door de actie inderdaad € 2,50 p/m, voor iedere extra Mediabox betaal je € 5 p/m. Laat je mij weten of je dit wilt? Dan ga ik het gelijk voor je regelen! 

Wat ik graag zou horen is of die media box slechts tijdelijk 2,50 per maand kost, of voor de gehele tijd van het abonnement. En een bevestiging dat inderdaad alleen Samsung TV's een app hebben die erotiek kan streamen, en gewone Android TV's (zoals onze Samsung) niet. Want dan kan ik stoppen met instellingen proberen.

We hebben al een media box, maar als die niet nodig is willen we er natuurlijk van af,

Reputatie 7
Badge +9

Het is een actie die we op dit moment hebben lopen @cronos. Het bedrag zal niet wijzigen in de toekomst, behalve als er een nieuwe actie komt en je wijzigingen op je abonnement aanbrengt.

Het werkt inderdaad alleen op Samsung tv's en niet op Android of andere SmartTv's.

Reageer