Beantwoord
Klacht Gideon, monteur niet op komen dag (GEEN COMPENSATIE, TEGEMOETKOMING)
2 uur gewacht op een monteur die NIET is komen opdagen, opgebeld met Gideon. Is nog bezig met kabels trekken bij een andere klant. Gaat nog zeker een halfuur duren. Dus ik wacht voor Piet snot, waarom plannen ze geen andere afspraak met die mensen. Zo kun je toch nooit aan je planning houden.
Gebeld met T-Mobile, wat zij gaan doen ter compensatie, omdat ik 3 verlof uren moest opnemen.
Reactie: Nou helemaal niets (telefoniste was wel iets aardiger dan dat hoor)
Bedankt T-Mobile voor de service! Echt TOP! 😞
Gebeld met T-Mobile, wat zij gaan doen ter compensatie, omdat ik 3 verlof uren moest opnemen.
Reactie: Nou helemaal niets (telefoniste was wel iets aardiger dan dat hoor)
Bedankt T-Mobile voor de service! Echt TOP! 😞
Beste antwoord door Cristien
Beste @NicoW Wat jammer dat je langer moet wachten.
Het is nooit van te voren in te schatten of iets tegen zit.
Hopelijk gaat het bij jouw allemaal vlot anders moet jij ook weer wachten op een nieuwe afspraak wat je ook vast niet leuk zou vinden.
Fijne dag vandaag!
Bekijk origineelHet is nooit van te voren in te schatten of iets tegen zit.
Hopelijk gaat het bij jouw allemaal vlot anders moet jij ook weer wachten op een nieuwe afspraak wat je ook vast niet leuk zou vinden.
Fijne dag vandaag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.