Skip to main content

Ik zou graag willen dat ik een opname na een halfuur kan kijken zodat ik de reclames kan doorspoelen maar bij ODIDO stopt het opnemen zodra ik ga kijken. Dat is de reden dat ik weer terug wil naar KPN want die had dit probleem niet. Waarom kan ODIDO dat ook niet?

 

Hey @Freddyboy1949, dit zal inderdaad niet werken. De opname dient afgerond te zijn voordat je hem kan afspelen. Ik snap dat het kijken van reclames niet altijd leuk is. Een opname afspelen terwijl de opname loopt is echter niet mogelijk. 


Dat is dus de reden dat ik mijn abonnement op ga zeggen bij T-mobile.

KPN heeft dat wel en dus ga ik weer terug naar KPN

 


Hoi @Freddyboy1949,

Op welke manier probeer je een opname te kijken? Is dat via de TV-box (zo ja, welke?), een van de apps (zelfde vraag) of op een andere manier. Het zou namelijk wel moeten werken. Hopelijk kunnen we de oorzaak achterhalen en je een overstap naar de concurrentie besparen.


Ik heb een AMINO TV=box en de app gebruik ik eigenlijk bijna nooit.


Hey @Freddyboy1949, ik heb net te horen gekregen dat dit wel mogelijk is. Op dit moment zit er een bug in de TV Boxen. Dit zal worden verholpen na de grote update. Wanneer die komt mag ik alleen nog niet zeggen. Dit zal groots worden aangekondigd! 


Nou als dat idd zo is dan blijf ik bij ODIDO.

HOOP DAT HET LUKT!!!

 


Aan Tommie van Odido,

 

Heb je al een idee wanneer de grote update gaat komen? Het wordt straks kouder en dan zitten we meer binnen en dan zou het leuk zijn dat de kwestie met kijken van de opname tijdens de opname geregeld is.

Laat maar weten!

Groeten Fred


Hey @Freddyboy1949, we zijn nog steeds druk bezig met de update. Ik heb op dit moment nog geen uiterlijke datum. Zodra die er is, zullen we dit groot aankondigen! 


Reageer