Skip to main content
Nadat ik hoorde dat Ajax niet meer altijd op eredivisie 1 wordt uitgezonden hebben we besloten om beide themapakketten op te zeggen (2x 3,75€) en willen we deze gebruiken voor het themapakket foxsport Eredivisie van €7,50.

Helaas kan ik wel de twee pakketten opzeggen maar veranderd mijn vrije besteding tegoed niet en kan ik dus niet Fox sport Eredivisie afsluiten. Kunnen jullie dit in orde maken? Morgen is een belangrijke wedstrijd van Ajax die ik graag zou willen kijken
Volgens mij moet je eerst FOX Sports aanvragen en dan op "gebruik meer keuze tv voor dit pakket" klikken.



Ik heb dit net gedaan. Ik krijg alleen wel te zien dat ik tegoed van €7,50 heb.



Wat je kan doen is het gewoon aanvragen dan kun je in ieder geval de wedstrijd zien en daarna na reactie van een moderator de misgelopen korting verrekenen.
Hi @Serge1985, het kan soms even duren totdat de wijziging is verwerkt maar het is je inmiddels al gelukt zie ik, veel kijkplezier! 🙂
Hoi Brian, het is inderdaad volgens mij gelukt. Heb de aanvraag via 3 verschillende devices en de 3de keer ging het gelukkig wel goed. Bedankt voor het antwoord.

Ik heb fox sports en van mijn 7,50 tv keuze pakket heb ik 3,75 geactiveerd. Maar ik wil mijn overige 3,75 ook hierop activeren maar dit lijkt niet mogelijk te zijn. Klopt dit?


Men kan toch heel simpel in my-t-mobilethuis zeg maar de persoonlijke pagina die elke klant heeft wisselen tussen de themapakketten, doe ik zelf ook wel eens.

Zo activeer ik vaak in het raceweekend van de formule 1 het themapakket "internationaal” voor 2 dagen.


Hi @Shriejan, je kan het gehele bedrag gebruiken voor Fox Sports. Ik vermoed dat je nog een ander pakket aan hebt staan, klopt dat? Je kan de korting hiervoor stop zetten en daarna kan je het bedrag dan ook inzetten voor Fox Sports. Zoals @BeMu zegt kan dit via My T-Mobile Thuis! :slight_smile:  


Foxsport Eredivisie is leuk om naar te kijken, zelf heb ik alleen Foxsport 1 welke standaard in het basispakket zit, als men heel realistisch kijkt zijn alle betaalde sportzenders (Ziggo, Foxsport e.a.) omgerekend heel duur.

Feitelijk zenden ze maar een beperkte tijd “live” uit de rest van de tijd zijn het allemaal herhalingen, van de 100 uur zijn er ongeveer 10 “live “   


Hi @Shriejan, je kan het gehele bedrag gebruiken voor Fox Sports. Ik vermoed dat je nog een ander pakket aan hebt staan, klopt dat? Je kan de korting hiervoor stop zetten en daarna kan je het bedrag dan ook inzetten voor Fox Sports. Zoals @BeMu zegt kan dit via My T-Mobile Thuis! :slight_smile:  

Hoi Brian, ik heb geen ander pakket aanstaan, dus 3,75 kan ik nog inzetten. Maar het lukt me niet bij Foxsports. Hoe kan ik dit alsnog regelen?
 

Hier kan je zien dat Fox sports aan staan, met korting. Maar ik heb precies 3,75 over wat ik ook hierop wil gebruiken.

 


Hey @Shriejan,

Heel vreemd! Dit wil ik graag voor je uitzoeken. Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hier werk van maken. 


Hallo,

Ik heb 31 juli mijn 2 themapakketten stop gezet.

dat zou dan per 1 augustus gebeuren.

De zenders zijn al wel verdwenen uit het tv menu maar het ‘meer TV keuze tegoed’ is nu(3 augustus)nog niet vrij gegeven.

Hoe kan dat?

 


Hey @moorky,

Zo te zien heb je weer je TV Voucher kunnen inzetten. :smiley: Het kan soms even duren eer het tegoed wordt vrijgegeven. Dit gebeurt zodra het pakket automatisch is uitgezet in ons systeem. 


@Piotr Ja het is ondertussen opgelost.

Bedankt.


Dezelfde vraag..... ESPN eredivisie gister uitgezet. Wanneer kan ik een nieuwe gratis zender of pakket activeren? 


Hoi @Ab-Yvonne2017, wanneer je ESPN gisteren uitgezet hebt, kun je vanaf vandaag één maand later de TV-voucher inzetten voor een ander pakket. Dit zal zijn vanaf 3 maart - februari heeft immers 28 dagen in plaats van 30. Elk TV-pakket wordt uitgezet met inachtneming van één maand (30 dagen) opzegtermijn.


Oké bedankt! 


Graag gedaan en alvast veel kijkplezier toegewenst met je nieuwe pakket straks! 😄


Is Viaplay dan ook een pakket mogelijkheid?


Hoi @eric, in principe zal Viaplay ook een vorm van zenderpakket worden, maar het is nog te voorbarig om daar iets over te kunnen melden. Laten we eerst afwachten op het moment dat het beschikbaar wordt gesteld. Het zou goed kunnen dat het ongeveer hetzelfde, conceptueel gezien, als bijvoorbeeld Ziggo Sport Totaal of ESPN wordt en dat je het zenderpakket (Viaplay) dan los kunt toevoegen voor een x bedrag per maand (zie topic en nieuwsitem op de website)! 😉

 


Oud topic maar ik heb nog steeds klantvoordeel meer tv keuze. (Nooit verlengd) 

Alleen wilde ik een deel van het tegoed omzetten van het entertainment pakket naar het infotainment pakket. 

het systeem geeft aan dat alles is afgerond maar mijn tegoed is nog niet vrij gekomen.

Er is een case aangemaakt toen ik vanavond belde maar kreeg te horen dat bij opzeggen van het pakket mijn klantvoordeel zou komen te vervallen maar dat lijkf

me sterk want heb altijd van tv pakket kunnen veranderen en daarvoor het tegoed van maximaal €7,50 kunnen gebruiken.

 

 


Hi @Rob_Willems, goede vraag! Ik wil je graag helpen maar zie inderdaad dat er wat dieper zit. Er loopt inmiddels een onderzoek bij de desbetreffende afdeling. Zij zullen dit zo snel mogelijk voor je behandelen en de korting nagaan. Weet dat zodra er meer informatie is, wij contact met je opnemen. Super bedankt voor je geduld!


@Cheyenne van Odido 

Bedankt voor je reactie. Ik ben deze ochtend idd weer gaan bellen en het schijnt best gecompliceerd te zijn.

Het punt blijft dat ik bewust nooit mijn internet-tv pakket verlengd voor een “tijdelijke” actie en het zou dus heel jammer zijn als ik geen gebruik meer kan maken van dit voordeel.

Er is ook niet vooraf een melding gekomen dat als ik mijn extra tv pakket aan zou willen passen dat dat niet meer mogelijk zou zijn. 
 

In principe heb ik om bovenstaande reden al gelijk gekregen en Odido gaat nu kijken voor een oplossing dus ben benieuwd ben in ieder geval blij dat jullie mijn case wel serieus nemen. 

Gr Rob


Absoluut @Rob_Willems, we nemen dit zeker serieus. Super bedankt voor het geduld en hou dit topic gerust op de hoogte zodra je meer weet. Alleen als je wilt, natuurlijk!


@Cheyenne van Odido 

Het geduld begint wel een beetje op te raken.

Ben een paar weken geleden gebeld. Moest wederom uitleggen hoe meer tv keuze tegoed werkt. Zou terug gebeld worden maar het blijft stil. Heb het idee dat maar weinig medewerkers weten wat dit klantvoordeel inhoud. Zelfs als ik vandaag kijk zie ik dat mijn meer tv keuze tegoed €0,- is terwijl ik van de €7,50 tegoed die ik vrij mag besteden maar de helft in gebruik heb. 

Hoe gaan we dit oplossen? 
Zit namelijk te denken om later dit jaar mijn tegoed te willen verbruiken voor eredivisie. 
Ben blij dat ik nog een pakket aan heb gelaten anders krijg ik straks te horen dat het niet bestaat. Best frustrerend want heb bewust bijna 5 jaar geen gebruik gemaakt van een actie of verlenging met tijdelijke korting,

 

PS: waar kan ik de voorwaarden vinden van Meer TV keuze tegoed “extra tv”? (Nergens meer te vinden)

 

 


Hi @Rob_Willems, ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken wat er aan de hand is. De afdeling die dit heeft onderzocht geeft aan dat dit niet hersteld kan worden en we dit niet vergoeden.

Ik geef je graag meer achtergrond informatie! Ik zie dat je ook een aantal keer binnen je abonnement je snelheid hebt aangepast. Dit was in oktober 2019, maart 2021 en januari 2022. Je bent toen geswitched tussen de snelheden 50 Mbit/s en 100 Mbit/s. Een snelheidswijziging zorgt ervoor dat je naar een nieuwe Klantvoordeelplan gaat. Dus het is niet alleen zo dat je bij een verlenging naar het nieuwe Klantvoordeel gaat, maar ook met een snelheidswijziging. Met de wijziging in 2019 ben je dan ook naar het nieuwere Klantvoordeel gegaan, waarbij de TV voucher niet is inbegrepen.

Het gekke is wel dat Mijn Odido aangeeft dat je je tv voucher blijft behouden bij een snelheidswijziging. Dit zou namelijk niet moeten. Vemroedelijk omdat 1 pakket actief was is dit aangebleven,. Ik heb in ieder geval nog uitgevraagd bij de juiste afdeling hoe dit nou exact zit en of je inderdaad nog recht hebt op de €3,75 voor een extra pakket of dat je geluk hebt met dat het ene pakket dat nu actief is, nog onder de voucher valt. Ik verwacht vandaag geen reactie meer, maar ik hoop je na het weekend meer te kunnen vertellen hierover! 


@Demi van Odido 

Sorry dat ik het zo moet zeggen maar ik mis wederom een gebrek aan kennis van de voorwaarden van klantvoordeel uit de T-Mobile periode.

Ik heb een verdubbeling van mijn snelheid van 50mb naar 100mb al sinds 2019 i.v.m klantvoordeel!

Zie onderstaand bericht van 24-10-2019.

Ik heb mijn internet snelheid dus nooit gewijzigd. Dit begint erop te lijken dat ik maar beter juridische stappen moet gaan ondernemen heb zelf voldoende bewijs.

PS: (voor de 2e keer) waar kan ik de voorwaarden vinden van Meer TV keuze tegoed “extra tv”? (Nergens meer te vinden)

 

 


Reageer