Helaas kan ik wel de twee pakketten opzeggen maar veranderd mijn vrije besteding tegoed niet en kan ik dus niet Fox sport Eredivisie afsluiten. Kunnen jullie dit in orde maken? Morgen is een belangrijke wedstrijd van Ajax die ik graag zou willen kijken
Ik heb dit net gedaan. Ik krijg alleen wel te zien dat ik tegoed van €7,50 heb.
Wat je kan doen is het gewoon aanvragen dan kun je in ieder geval de wedstrijd zien en daarna na reactie van een moderator de misgelopen korting verrekenen.
Ik heb fox sports en van mijn 7,50 tv keuze pakket heb ik 3,75 geactiveerd. Maar ik wil mijn overige 3,75 ook hierop activeren maar dit lijkt niet mogelijk te zijn. Klopt dit?
Men kan toch heel simpel in my-t-mobilethuis zeg maar de persoonlijke pagina die elke klant heeft wisselen tussen de themapakketten, doe ik zelf ook wel eens.
Zo activeer ik vaak in het raceweekend van de formule 1 het themapakket "internationaal” voor 2 dagen.
Hi
Foxsport Eredivisie is leuk om naar te kijken, zelf heb ik alleen Foxsport 1 welke standaard in het basispakket zit, als men heel realistisch kijkt zijn alle betaalde sportzenders (Ziggo, Foxsport e.a.) omgerekend heel duur.
Feitelijk zenden ze maar een beperkte tijd “live” uit de rest van de tijd zijn het allemaal herhalingen, van de 100 uur zijn er ongeveer 10 “live “
Hi
Hoi Brian, ik heb geen ander pakket aanstaan, dus 3,75 kan ik nog inzetten. Maar het lukt me niet bij Foxsports. Hoe kan ik dit alsnog regelen?
Hey
Heel vreemd! Dit wil ik graag voor je uitzoeken. Allereerst wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hier werk van maken.
Hallo,
Ik heb 31 juli mijn 2 themapakketten stop gezet.
dat zou dan per 1 augustus gebeuren.
De zenders zijn al wel verdwenen uit het tv menu maar het ‘meer TV keuze tegoed’ is nu(3 augustus)nog niet vrij gegeven.
Hoe kan dat?
Hey
Zo te zien heb je weer je TV Voucher kunnen inzetten. Het kan soms even duren eer het tegoed wordt vrijgegeven. Dit gebeurt zodra het pakket automatisch is uitgezet in ons systeem.
Bedankt.
Dezelfde vraag..... ESPN eredivisie gister uitgezet. Wanneer kan ik een nieuwe gratis zender of pakket activeren?
Hoi
Oké bedankt!
Graag gedaan en alvast veel kijkplezier toegewenst met je nieuwe pakket straks!
Is Viaplay dan ook een pakket mogelijkheid?
Hoi
Oud topic maar ik heb nog steeds klantvoordeel meer tv keuze. (Nooit verlengd)
Alleen wilde ik een deel van het tegoed omzetten van het entertainment pakket naar het infotainment pakket.
het systeem geeft aan dat alles is afgerond maar mijn tegoed is nog niet vrij gekomen.
Er is een case aangemaakt toen ik vanavond belde maar kreeg te horen dat bij opzeggen van het pakket mijn klantvoordeel zou komen te vervallen maar dat lijkf
me sterk want heb altijd van tv pakket kunnen veranderen en daarvoor het tegoed van maximaal €7,50 kunnen gebruiken.
Hi
Bedankt voor je reactie. Ik ben deze ochtend idd weer gaan bellen en het schijnt best gecompliceerd te zijn.
Het punt blijft dat ik bewust nooit mijn internet-tv pakket verlengd voor een “tijdelijke” actie en het zou dus heel jammer zijn als ik geen gebruik meer kan maken van dit voordeel.
Er is ook niet vooraf een melding gekomen dat als ik mijn extra tv pakket aan zou willen passen dat dat niet meer mogelijk zou zijn.
In principe heb ik om bovenstaande reden al gelijk gekregen en Odido gaat nu kijken voor een oplossing dus ben benieuwd ben in ieder geval blij dat jullie mijn case wel serieus nemen.
Gr Rob
Absoluut
Het geduld begint wel een beetje op te raken.
Ben een paar weken geleden gebeld. Moest wederom uitleggen hoe meer tv keuze tegoed werkt. Zou terug gebeld worden maar het blijft stil. Heb het idee dat maar weinig medewerkers weten wat dit klantvoordeel inhoud. Zelfs als ik vandaag kijk zie ik dat mijn meer tv keuze tegoed €0,- is terwijl ik van de €7,50 tegoed die ik vrij mag besteden maar de helft in gebruik heb.
Hoe gaan we dit oplossen?
Zit namelijk te denken om later dit jaar mijn tegoed te willen verbruiken voor eredivisie.
Ben blij dat ik nog een pakket aan heb gelaten anders krijg ik straks te horen dat het niet bestaat. Best frustrerend want heb bewust bijna 5 jaar geen gebruik gemaakt van een actie of verlenging met tijdelijke korting,
PS: waar kan ik de voorwaarden vinden van Meer TV keuze tegoed “extra tv”? (Nergens meer te vinden)
Hi
Ik geef je graag meer achtergrond informatie! Ik zie dat je ook een aantal keer binnen je abonnement je snelheid hebt aangepast. Dit was in oktober 2019, maart 2021 en januari 2022. Je bent toen geswitched tussen de snelheden 50 Mbit/s en 100 Mbit/s. Een snelheidswijziging zorgt ervoor dat je naar een nieuwe Klantvoordeelplan gaat. Dus het is niet alleen zo dat je bij een verlenging naar het nieuwe Klantvoordeel gaat, maar ook met een snelheidswijziging. Met de wijziging in 2019 ben je dan ook naar het nieuwere Klantvoordeel gegaan, waarbij de TV voucher niet is inbegrepen.
Het gekke is wel dat Mijn Odido aangeeft dat je je tv voucher blijft behouden bij een snelheidswijziging. Dit zou namelijk niet moeten. Vemroedelijk omdat 1 pakket actief was is dit aangebleven,. Ik heb in ieder geval nog uitgevraagd bij de juiste afdeling hoe dit nou exact zit en of je inderdaad nog recht hebt op de €3,75 voor een extra pakket of dat je geluk hebt met dat het ene pakket dat nu actief is, nog onder de voucher valt. Ik verwacht vandaag geen reactie meer, maar ik hoop je na het weekend meer te kunnen vertellen hierover!
Sorry dat ik het zo moet zeggen maar ik mis wederom een gebrek aan kennis van de voorwaarden van klantvoordeel uit de T-Mobile periode.
Ik heb een verdubbeling van mijn snelheid van 50mb naar 100mb al sinds 2019 i.v.m klantvoordeel!
Zie onderstaand bericht van 24-10-2019.
Ik heb mijn internet snelheid dus nooit gewijzigd. Dit begint erop te lijken dat ik maar beter juridische stappen moet gaan ondernemen heb zelf voldoende bewijs.
PS: (voor de 2e keer) waar kan ik de voorwaarden vinden van Meer TV keuze tegoed “extra tv”? (Nergens meer te vinden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.