Als enkele dagen lopen de kastjes iedere keer vast
Met de stekker eruit en weer erin doet hij het weer maar dat gebeurt enkele keren per avond
Alles ligt bedraad dus dasr ligt het niet aan
Als enkele dagen lopen de kastjes iedere keer vast
Met de stekker eruit en weer erin doet hij het weer maar dat gebeurt enkele keren per avond
Alles ligt bedraad dus dasr ligt het niet aan
Hi
Mocht je een andere TV Box in huis hebben, dan neem ik graag jouw verbinding onder de loep. Aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op jouw abonnement uit. Kun je dan een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?
Moderator edit: het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen.
Hi
Hi
Als enkele dagen lopen de kastjes iedere keer vast
Met de stekker eruit en weer erin doet hij het weer maar dat gebeurt enkele keren per avond
Alles ligt bedraad dus dasr ligt het niet aan
Ook bij mij en ik ben het zat
Al maanden contact er over met helpdesk maar gebeurt niks , is het slechtste probleem oplossende bedrijf wat ik in m’n leven heb meegemaakt. Als er geen oplossing komt ben ik weg en zal ik slechte reclame maken voor T mobile, zo hoor je niet met klanten om te gaan
G.Trapman
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.