Skip to main content
Beantwoord

Kapotte afstandbediening

  • 6 februari 2018
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Onze afstandbediening werkt nog maar half. Verschillende knoppen waaronder Menu, Pijlen en de 1 werken niet of nauwelijks? Kan ik een nieuwe afstandbediening aanvragen. Vriendelijke groet, Guido

Beste antwoord door Sterre

Hi savg!

Ik ga ervoor zorgen dat jij snel weer fijn kunt gebruikmaken van jouw afstandsbediening! Kun je eerst een reset van jouw afstandsbediening proberen? Dit is waarschijnlijk een snellere oplossing. Helpt dit niet, geef mij dan een seintje! Dan bestel ik meteen een nieuwe afstandsbediening voor je.
Bekijk origineel

3 reacties

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2018
Hi savg!

Ik ga ervoor zorgen dat jij snel weer fijn kunt gebruikmaken van jouw afstandsbediening! Kun je eerst een reset van jouw afstandsbediening proberen? Dit is waarschijnlijk een snellere oplossing. Helpt dit niet, geef mij dan een seintje! Dan bestel ik meteen een nieuwe afstandsbediening voor je.

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 februari 2018
Hoi Sterre,

De reset geprobeerd. Maar als je 1 het niet doet is het al bijna niet mogelijk dit te doen. Uiteindelijk wel gelukt. Maar heeft helaas geen effect. Graag ontvang ik een nieuwe afstandbediening. Alvast bedankt.

Sterre
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1188 reacties
  • 8 februari 2018
Komt voor de bakker! Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan stuur ik direct een nieuwe afstandsbediening naar je op!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen