Skip to main content

kan tv app op tablet niet meer openen?

• October 5, 2025
  • 46 reacties
  • 924 Bekeken

Kan tv-app niet meer openen op tablet?

October 5, 2025

Hallo ​@Sjaak73 

Om welke tablet en besturingssysteem gaat het?

App verwijderen en opnieuw installeren helpt niet?

46 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • October 5, 2025

Hallo ​@Sjaak73 

Om welke tablet en besturingssysteem gaat het?

App verwijderen en opnieuw installeren helpt niet?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 5, 2025

Samsung 10 app heeft altijd gewerkt, sinds vanmorgen niet meer.

Alles opnieuw opgestart, app opnieuw geïnstalleerd.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 5, 2025

App op telefoon werkt prima?

Het is een Ipad

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • October 7, 2025

Hey ​@Sjaak73, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat dit zonder zorgen werkt, we krijgen meerdere meldingen hierover. Zou je het volgende met mij willen delen zodat ik dit mee kan nemen in het onderzoek?

• Welke tablet gebruik je precies (merk + type)?

• Welke versie van de Odido TV app staat er bij jou geïnstalleerd?

• Welke Android versie staat er op de tablet?

• Kun je aangeven wat er precies niet werkt? Gaat de app direct dicht zodra je opent, of pas bij het afspelen van een zender of opname?

Kan je daarnaast je profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Dan kan ik je klantnummer meenemen in het onderzoek. Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 7, 2025

Samsung Galaxy tab A

Model SM-T510

Odido online,  versie 3,2

Probleem, kan app niet openen, geeft aan Odido Tv stopt steeds

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • October 8, 2025

Bedankt ​@Sjaak73, ik zal het doorzetten met alle andere voorbeelden, hopelijk is het snel opgelost! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • October 10, 2025

Hey ​@Sjaak73, het is ons niet gelukt om dit probleem te reproduceren. Nu ontvangen wij graag een Crash Log van je apparaat, ben je toevallig technisch genoeg om dit aan te leveren? Ik zal dan de instructie per e-mail naar je toe sturen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 10, 2025

Hier heb ik hulp bij nodig, ben niet zo technich om dat te doen. groet Sjaak.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 10, 2025

Moet wel opgelost worden, duurt te lang.

Zie dat er veel last van hebben?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • October 10, 2025

Hey ​@Sjaak73, dat begrijp ik helemaal. Als we geen klant kunnen krijgen die dit zelf kan doen, vind je het dan goed dat we een monteur voor je aansturen die dit voor je doet? Wij willen dit heel graag oplossen maar hebben hiervoor wel echt de juiste data voor nodig!  

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 10, 2025

Is oké,  maar zonder extra kosten.

Maar vraagje ligt het probleem bij odido?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • October 10, 2025

Helemaal goed ​@Sjaak73, uiteraard is dat kosteloos!

We wachten de andere klanten af maar dan geef ik in ieder geval door dat er een monteur bij jou langs mag komen om data te verzamelen. Of het probleem bij ons ligt is lastig te zeggen, je hebt namelijk met meerdere factoren te maken: Firmware van de app (wordt gemaakt door onze leverancier), de firmware van Samsung en het type tablet. Daarom moet onze leverancier dit onderzoeken en een crash log is hierbij nodig omdat ze het zelf niet kunnen reproduceren. Het heeft voorheen altijd gewerkt dus er is ergens iets veranderd. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • October 10, 2025

Oké prima, ik hoor het wel. Bedankt voor de info.

• heeft eerste post geplaatst
  • October 10, 2025

Hier stopt de Odido TV app op tablet ook steeds, sinds een paar dagen geleden begonnen :-(

Geeft aan Odido Tv stopt steeds

Tablet Samsung Galaxy Tab A SM-T510
Versie UI 3.1
Android 11
Knox 3.7

Versie Odido TV app A 2.6.3

• Debutant
  • October 11, 2025

Ook hier dezelfde melding over Odido TV app op Samsung Galaxy Tab A met Android 11.
Een andere tablet (Lenovo) ook met Android 11 werkt de Odido TV app (nog) wel.

Cache en gegevens wissen helpt niet.
Verwijderen en herinstallatie bood ook geen oplossing.

• Debutant
  • October 12, 2025

@Tommie van Odido 
Misschien kun je uitleg om crash log te maken sturen of hier plaatsen?
Dan kan ik kijken wat ik in deze kan betekenen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • October 13, 2025

Hey ​@veldt000, ik heb de instructies toegevoegd in mijn bericht. Hiervoor heb je nog wel een APK versie nodig, deze mag ik niet online delen maar kan ik naar je mailen als je het wilt proberen. Het zal ons enorm helpen als dat lukt! Laat je mij dat weten? Alvast bedankt.

• Debutant
  • October 14, 2025

@Tommie van Odido 
Dit zou moeten lukken. Kun je mijn e-mailadres zien bij mijn profiel / klantgegevens?
Het is wel zo dat het tablet van mijn ouders betreft. Het zou een dag of 2 à 3 kunnen duren.

• is een Top Poster
  • October 14, 2025

Ook ik kan de tvapp niet meer openen, op mijn samsung A1 tablet met android 11?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • October 15, 2025

Ik kan je e-mail inderdaad zien maar het bestand is te groot ​@veldt000, ik deel hem toch hier in de bijlage. Als het zou kunnen dan zou dat top zijn!  

• Debutant
  • October 15, 2025

@Tommie van Odido 
Toen Odido TV app nog geïnstalleerd was kreeg ik een foutmelding bij installeren van de apk.

Na verwijderen van de reeds geïnstalleerde Odido TV app lukte het wel om te installeren van de apk.
Volgens mij kan ik geen bestanden uploaden, daarom hier de link:
https://drive.google.com/file/d/1k8q-xrbMKOVVQsGx9wiqy6KFJDAx02P1/view?usp=sharing

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • October 16, 2025

Je bent de beste ​@veldt000, ik heb de logging doorgezet naar de leverancier zodat ze dit verder kunnen onderzoeken en oplossen! Superbedankt nogmaals.

• heeft eerste post geplaatst
  • October 17, 2025

Hallo,

hoe kan ik op de hoogte worden gehouden van een eventuele oplossing, want de app werkt ook niet op mijn Samsung tablet.

• is een Top Poster
  • October 18, 2025

Hier ook aanhoudende problemen met de Odido tv app met onze tablet.

Het gaat om een Samsung Galaxy Tab A9+, deze draait inmiddels op Android versie 15, versie One UI 7.0, niet bepaald oude software. 

Het probleem is voornamelijk als ik de tablet uit heb gezet (of opnieuw op heb gestart) dat de app niet meer werkt, meteen  chrasht bij het aanklikken. Wanneer ik dan de app verwijder, opnieuw download, cash en gegevens wis en een paar keer probeer pakt ie met geluk weer de inlogpagina. Ik heb ook eens de melding gehad dat er een bug in zit. Als ik eenmaal op de inlogpagina zit en inlog, werkt de app perfect. Maar al met al is het niet zoals het moet zijn helaas.. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • October 20, 2025

Hey ​@veldt000, ze hebben het kunnen reproduceren en al een fix kunnen implementeren. Zou je toevallig deze APK kunnen installeren om te kijken of het met deze versie opgelost is? Alvast superbedankt!