Skip to main content

Wij hebben een abonnement met cloud opnemen, maar dat lukt niet omdat het niet in ons abonnement zou zitten (deze melding krijgen wij op de tv als we proberen op te nemen). Een medewerkster zag dat het wel op aan stond bij hun, maar begreep er zelf ook niets van waarom het niet werkte. Ik zie op de site staan dat het “in behandeling is”. Hoezo in behandeling ? Ik betaal ervoor vanaf begin contract met Odido en dat was 15 maart. De installatie is voltooid, hiervan kreeg ik een mail van Odiodo en Guidion. Wat moet ik nog meer doen om Odido wakker te schudden dat wij betalen voor opnemen en dat het ook moet werken ?? Wij zijn gevlucht bij de KPN omdat die echt helemaal NIETS op orde hadden, en nu krijgen we dit !! Wat kan ik (nog) doen om ze bij Odido aan het werk te krijgen ????

Hi @LaantjeDio, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben voor je gaan kijken en zie inderdaad dat Cloud Opnemen nog niet geactiveerd is. De geplande datum staat op 04-04 voor de activatie. Gelukkig zie ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice en zij hebben een ticket voor je aangemaakt. Onze techneuten zullen er alles aan doen om Cloud Opnemen eerder te activeren. 


Reageer