Sinds kort hebben we t-mobile thuis en opnemen lukt niet. Aan het eind band de opname krijgen we de melding opname mislukt hoe kan dit opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Maart83!
Welkom op onze Community. En nog een onwijs warm welkom (bij T-Mobile) Thuis! Wat gek, dat is inderdaad niet de melding die je hoort te krijgen. Ik ga dit samen met jou oplossen, zodat je gewoon zoals het hoort programma's kunt opnemen! Kun je jouw TV Box een reset geven? Hier lees je hoe je dat kan doen. Helpt dit niet, of kom je er niet uit, geef een gil! Dan help ik je graag verder.
Welkom op onze Community. En nog een onwijs warm welkom (bij T-Mobile) Thuis! Wat gek, dat is inderdaad niet de melding die je hoort te krijgen. Ik ga dit samen met jou oplossen, zodat je gewoon zoals het hoort programma's kunt opnemen! Kun je jouw TV Box een reset geven? Hier lees je hoe je dat kan doen. Helpt dit niet, of kom je er niet uit, geef een gil! Dan help ik je graag verder.
Hoi Sterre
Bedankt voor je reactie het lijkt nu te werken!!
Gr Maartje
Bedankt voor je reactie het lijkt nu te werken!!
Gr Maartje
Super! Dat is fijn om te lezen. Veel opneem- en terugkijkplezier! 😃
Beste Tmobile. Ik heb getracht wat programma’s op te nemen maar het systeem zegt dat de schrijf ruimte vol is. Er staat echter niets in. Kan er een reset worden uitgevoerd?
Hoi zwaantje2207,
Ik help je graag verder! Je kunt een reset van jouw TV Box uitvoeren, lees hier hoe je dat kunt doen. Kom je er niet uit of werkt het niet? Laat het me weten!
Ik help je graag verder! Je kunt een reset van jouw TV Box uitvoeren, lees hier hoe je dat kunt doen. Kom je er niet uit of werkt het niet? Laat het me weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.