Skip to main content
Beantwoord

Kan niet opnemen

  • 30 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb sinds 2 weken t-mobile thuis maar ik kan sinds het begin niet opnemen. De recorder geeft aan dat mijn harde schijf vol is, terwijl er geen enkele opname is gedaan. Kunnen jullie helpen?

Beste antwoord door Rolf M.

Dit helpt denk ik wel... :)

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-box-geeft-aan-dat-er-geen-schijfruimte-is-284278
Bekijk origineel

4 reacties

Rolf M.
  • is een Top Poster
  • 135 reacties
  • Antwoord
  • 1 november 2017
Dit helpt denk ik wel... :)

https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/tv-box-geeft-aan-dat-er-geen-schijfruimte-is-284278

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 3 november 2017
Hi Henkyhenk, je wil natuurlijk zonder problemen op kunnen nemen! Ik zie dat één van mijn collega's de TV-Box inmiddels op afstand gereset heeft, helemaal goed! Als je nog problemen ervaart laat het dan zeker weten!

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 november 2017
Helaas heeft het niet geholpen. Nog suggesties?

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 14 november 2017
Hey Henk, ik zie dat het inmiddels wél gelukt is, klopt dat? Zo niet dan hoor ik het graag!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen