Skip to main content
Het lukt me niet om in te loggen op TV anywhere...

Ik vul mijn TVklantnummer en TVpincode in, maar dan krijg ik een melding dat het ww/gebruiksnaam onjuist is... Dat het niet klopt.



Waar kan dit aan liggen?



ik heb 2 weken terug wel pas TV+internet aangevraagd...misschien is het nog niet aangesloten? maar waarom krijg ik dan wel al mijnTV klantnummer en code?
Hoi @Thorax88,



Welkom bij T-Mobile en welkom bij de T-Mobile online community.

Dit is een klant helpt klant forum, met actieve ondersteuning vanuit T-Mobile.



Als je inlogt in je My T-Mobile thuis omgeving welke gegevens zie je dan?

We horen het graag van je.
Hi Seccie,

Dit is wat ik zie


..
Hi @Thorax88, ik geef je graag meer informatie! Je kan gebruik maken van TV Anywhere zodra jouw abonnement van start is gegaan, in jouw geval is dit 15-10-2019. Vanaf die datum zou je dan ook zonder problemen in moeten kunnen loggen en kan je overal je favoriete films en series kijken! 🙂

Reageer