Het lukt me niet om in te loggen op TV anywhere...
Ik vul mijn TVklantnummer en TVpincode in, maar dan krijg ik een melding dat het ww/gebruiksnaam onjuist is... Dat het niet klopt.
Waar kan dit aan liggen?
ik heb 2 weken terug wel pas TV+internet aangevraagd...misschien is het nog niet aangesloten? maar waarom krijg ik dan wel al mijnTV klantnummer en code?
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Thorax88 ,
Welkom bij T-Mobile en welkom bij de T-Mobile online community.
Dit is een klant helpt klant forum, met actieve ondersteuning vanuit T-Mobile.
Als je inlogt in je My T-Mobile thuis omgeving welke gegevens zie je dan?
We horen het graag van je.
Welkom bij T-Mobile en welkom bij de T-Mobile online community.
Dit is een klant helpt klant forum, met actieve ondersteuning vanuit T-Mobile.
Als je inlogt in je My T-Mobile thuis omgeving welke gegevens zie je dan?
We horen het graag van je.
..
Hi @Thorax88 , ik geef je graag meer informatie! Je kan gebruik maken van TV Anywhere zodra jouw abonnement van start is gegaan, in jouw geval is dit 15-10-2019. Vanaf die datum zou je dan ook zonder problemen in moeten kunnen loggen en kan je overal je favoriete films en series kijken! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.