Skip to main content

Ik heb een paar dagen geleden een update voor de mediabox gekregen, eerst had ik problemen met het installeren van de update omdat er een popup komt die niet reageerd op de afstandbediening, na meerdere pogingen pakte hij ineens wel en heeft die de update gedaan. Maar nu krijg ik steeds de melding "update voltooid" en deze is wederom niet weg te drukken door op ok te drukken op de afstandsbediening. Mediabox uit en weer aanzetten zorgt dat de melding even weg is, maar deze komt dus steeds weer terug als de box een poosje stand-by staat en weer aangaat. Is hier een oplossingen voor?

Groet, Edwin. 

Hi @Edwinvt, zou je eens willen proberen om de Mediabox 20 seconden van de stroom te halen en hem vervolgens weer aan te sluiten? Ik ben erg benieuwd of dit het probleem oplost. Hou je me op de hoogte? 


Het heeft helaas niet geholpen, beeld bleef zwart na de eerste keer de stroom er een minuut afgehaald te hebben, de tweede keer startte hij wel weer op met Odido logo maar probleem is er nog steeds, na aanzetten om tv te kijken komt ie weer met de melding "update is voltooid, druk op ok" maar dat gaat dus niet. 


Hi @Edwinvt, dank voor het testen! Ik wil dit verder voor je uitzoeken. Zou je een foto kunnen maken van het beeld? Dat helpt mij heel erg. Ook wil ik je vragen om jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toe te voegen aan je Community profiel. Ik vind op jouw e-mailadres namelijk twee Odido abonnementen. Zo kan ik gericht aan de slag. Dankjewel!


Hierbij de foto. 

Klopt van die twee abonnementen, een is van mijn vader van 87, hij heeft zelf geen emailadres.

Ik zal mijn profiel updaten.. 

 


Nog even een update, ik denk dat het nu toch opgelost is. Na het updaten van mijn profiel stond de tv nog steeds aan en op het scherm van hier boven. Maar na wat klooien met de afstandsbediening en het openen van de apps verdween het update scherm ineens na het drukken op de ok knop. Hoe ik heb gedaan weet ik niet, maar ik denk dat het nu weg blijft. 😅


Hi @Edwinvt, wat goed! Bedankt voor deze update, dat is heel fijn om te lezen. Ik duim met mee, veel kijkplezier!


Reageer