Skip to main content

Sinds vanmiddag heb in de T-Mobile tv app op mijn Sansung 55QN85 geïnstalleerd. Het werkt op zich goed.

1 probleem: als ik op de OK knop van de afstandsbediening klik en naar links navigeer om het Menu te openen (voor "zoeken", "thuis", "op tv", enz.) dan weigert het te openen. Hij blijft "nadenken" met een draaiend sterretje in beeld.

Ik heb het nu meer dan 5 minuten in de "nadenkstand" en er gebeurt niks. 

Op deze manier is het geen waardige vervanger van het kastje. Wat nu te doen? 

 

Hi @Arnoldokus ,

Heb je al eens geprobeerd de App te verwijderen en opnieuw installeren. Hoe is de TV aangesloten op internet, via Wifi of met een kabel? Zou je het eens met een kabel kunnen proberen.


Bedankt voor de tip. Inderdaad werkte het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Internet had ik al via de kabel verbonden met de tv. 

Het werkt nu! 👍