Skip to main content

Graag wil ik mijn huidige tv box omruilen voor de nieuwe mediabox, kan dat?

Goedemorgen,

ik zou graag mijn oude tv box willen omruilen voor de nieuwe media box. Ik zie alleen nergens op de site of app de optie om dat aan te vragen. 

kunnen jullie mij helpen hierin?

Hi @MinkedeB & @RobD78, maar natuurlijk. Ik heb jullie direct de nieuwe Mediabox opgestuurd! Jullie ontvangen hier zodadelijk een bericht over en zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier.

Hi @MinkedeB & @RobD78, maar natuurlijk. Ik heb jullie direct de nieuwe Mediabox opgestuurd! Jullie ontvangen hier zodadelijk een bericht over en zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier.

Top, dankjewel 😉

is het mogelijk dat ik een tv box kan omwisselen voor een nieuwe mediabox. heb momenteel probleem met het bekijken van app viaplay 

@pajoli Ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic: mediabox | Odido community

Spreek ik je daar verder? De Mediaboxen zijn al onderweg! 😀

@Teresa van Odido omwissel van beide bixen is oke

Hi @BEAK, ik heb de omwisseling van de boxen gelijk voor je in orde gemaakt! Zodra de Mediaboxen verzonden zijn, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Boxen hoef je niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😄

Ik zie trouwens ook dat je gebruikmaakt van een verouderd modem. Deze kan ik naar je omwisselen voor de Zyxel T-54. Laat je het me weten als ik dit ook voor je kan regelen? 

Hallo Odido, Ook ik zou heel graag mijn oude TV box willen omruilen voor de nieuwe media box want de tv box loopt regelmatig vast waarbij ik hem steeds helemaal stroomloos moet maken om weer verder te kunnen kijken.

Dat kan zeker @Egrootveld1978, dit heb ik ook meteen voor je in gang gezet. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido

Goedemiddag, 

Ik ben nog in het bezit van twee tv boxen (Amino van T-mobile) en deze vertonen regelmatig haperingen bij het overschakelen.

Afgelopen week is een vriend van mij, op mijn aanraden, overgestapt van KPN naar Odido en bij de installatie was ik aanwezig en zag dat er een nieuw mediabox geïnstalleerd is.

Aangezien ik 1 Sony tv heb waar ik maar beperkt apps op heb staan, en er geen viaplay op staat, is de nieuwe mediabox voor deze tv dan ook een uitkomst.

Zou ik mijn twee oude boxen om kunnen ruilen voor twee nieuwe??

Hey @Ronnievdz, dat is zeker mogelijk.

Ik heb het ook meteen voor je in gang gezet! Je ontvangt hier nog een bevestiging van en zodra de Mediaboxen onderweg zijn kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier.

Reageer