Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn huidige tv box omruilen voor de nieuwe mediabox?

  • 7 April 2024
  • 28 reacties
  • 260 Bekeken

Graag wil ik mijn huidige tv box omruilen voor de nieuwe mediabox, kan dat?

28 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze Community! @keesg999 

Ik vind het super leuk om te lezen dat je interesse hebt in onze Mediabox. Natuurlijk heb ik deze gelijk jouw kant opgestuurd! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Box terug te sturen. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 

Welkom op onze Community! @keesg999 

Ik vind het super leuk om te lezen dat je interesse hebt in onze Mediabox. Natuurlijk heb ik deze gelijk jouw kant opgestuurd! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en instructies om de oude TV Box terug te sturen. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 

Dank je wel voor deze snelle actie.

Groet, Kees

 

Reputatie 7
Badge +3

@keesg999 Heel graag gedaan! 😊

Goedenavond ik zou graag mijn oude tv box om willen ruilen voor de nieuwe mediabox. Heb een nieuwe tv gekocht met ultra hd en de oude box geeft wat problemen met beeld. Zijn er kosten aan verbonden om de tv box om te ruilen, ik betaal op dit moment niets voor mijn box. Groet Johan 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @johbeuker, leuk dat je graag wil genieten van de nieuwe Mediabox, daar help ik je graag mee! Ik heb direct een nieuwe Mediabox voor je besteld en we sturen ‘m snel naar je op. Bij je oude TV Abonnement betaalde je origineel € 15,- en was de eerste TV Box gratis. Met de wisseling zetten wij je om naar de nieuwe versie waarbij je € 12,50 betaalt voor het TV Abonnement en € 2,50 voor de Mediabox. Inmiddels is het namelijk mogelijk om TV te kijken met de Odido Smart-tv App en hiermee kan je goedkoper genieten van ons TV Abonnement.

Ondertussen komt er een Mediabox aan, ik wens je er alvast heel veel plezier mee! 😃

Oke oude situatie was 15 euro, nu dus 12,50 en 2.50 voor de tv box is dus ook 15 euro. Nu zie ik bij mijn abbonement staan dat ik dus 2.50 omhoog ben gegaan, dus nu betaal ik dus wel voor de box die eerder gratis was.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @johbeuker, logische opmerking, ik helder het graag voor je op! De omzetting naar het nieuwe TV Abonnement en de kosten van de nieuwe Mediabox zullen pas ingaan zodra de Mediabox geleverd is. Omdat de Mediabox nu nog onderweg is, is de omzetting van je abonnement nog niet ingegaan.

Ik zal ervoor zorgen dat alles achter de schermen goed gaat, ik zal hier ook volgende week bij je op terug komen als alles goed is omgezet en je vanaf dan € 12,50 betaalt voor het TV Abonnement en € 2,50 Mediabox. Dit komt helemaal goed en ik ga het voor je regelen! 🙂

Is er al zicht op wanneer de nieuwe box geleverd gaat worden ?. Wel bericht gehad maar nog niets ontvangen en geen track en trace gehad.

Reputatie 7
Badge +3

@johbeuker De Mediabox is nog niet verstuurd in verband met de voorraad. Hierdoor kan het langer duren dan normaal. Ik verwacht dat je de Mediabox in de loop van volgende week ontvangt. Dank je wel voor het geduld!

Ik heb een TV box van Entone amulet 515b.

Deze box doet niks meer en daarom heb ik al een tijd geen TV meer!Graag een andere !!

Joop Roos

XXXX [Mod edit: adresgegevens verwijderd] 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Joop Roos ik wil graag jouw huidige TV Box vervangen door een nieuwe Mediabox. Om dit te kunnen doen, heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer sturen? Dan maak ik dit gelijk voor je in orde! 

Hi Nora!

Wat bedoel je met prive bericht?Kan ik dit niet gewoon hier beantwoorden?

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Joop Roos, ik geef je graag duidelijkheid hierover! Als je op het profiel klikt van Nora, zie je een blauw vakje met ‘Stuur bericht’. Dan kun je je gegevens delen in een privébericht en staat het niet openbaar op onze Community. Groetjes, Ishana

Hoi @johbeuker, logische opmerking, ik helder het graag voor je op! De omzetting naar het nieuwe TV Abonnement en de kosten van de nieuwe Mediabox zullen pas ingaan zodra de Mediabox geleverd is. Omdat de Mediabox nu nog onderweg is, is de omzetting van je abonnement nog niet ingegaan.

Ik zal ervoor zorgen dat alles achter de schermen goed gaat, ik zal hier ook volgende week bij je op terug komen als alles goed is omgezet en je vanaf dan € 12,50 betaalt voor het TV Abonnement en € 2,50 Mediabox. Dit komt helemaal goed en ik ga het voor je regelen! 🙂

Goedemiddag afgelopen vrijdag mediabox ontvangen en in gebruik genomen. Nog even gekeken bij mijn abbonement en de prijs is nog niet aangepast. En wat doe ik met de oude box, nog niets gehoord wat ik hier mee moet. Groet Johan 

Reputatie 7
Badge +9

Er is inderdaad niks veranderd aan de prijs @johbeuker, de korting is toch meegegaan! De oude TV Box hoeven we niet meer terug. 

Ik betaalde niks voor mijn oude tv box die was gratis, en nu staat er dus 2,50 als prijs voor de mediabox . En ik zou dus kwa prijs niet omhoog gaan dus wat klopt er dan niet. Zie toch echt verschil tussen oude en nieuwe situatie.

Reputatie 7
Badge +9

De Mediabox kost ook € 2,50 @johbeuker maar je hebt een “actie” korting waardoor je € 2,50 korting krijgt. Je betaald dus niks. 

Vorige maand betaalde ik nog 57,04 voor mijn abonnement. Nu met de nieuwe media box staat bij mijn gegevens 59,54 per maand. Bij mediabox staat nu een prijs vermeld van 2,50 dit is met korting ipv 5 euro. Dus ik betaal nu wel dus voor de mediabox zie maar in mijn gegevens. Als het te moeilijk is dan stuur je me maar een retour adres en krijgen jullie de box retour dan sluit ik eerst de oude wel weer aan. Ben er nu wel klaar mee.

Reputatie 7
Badge +9

Ah ik zie het al, mijn eigen calculatie was niet correct, sorry @johbeuker! Omdat we op dit moment geen mogelijkheid hebben om de oude actie: Gratis TV Box, te herstellen, heb ik het wifipunt gratis gemaakt voor je. Nu betaal je dus weer het oude bedrag van € 57,04.

Oke opgelost thanks !! Groet Johan 

Reputatie 2

Zouden jullie mij ook de nieuwe TV-Mediabox op willen sturen?
Mijn Odido Thuis klantnummer staat in mijn profiel.

Hartelijk dank.
 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Somebodyyy, ik wilde direct een Mediabox voor je bestellen, maar ik was blij om te zien dat het je inmiddels al is gelukt en dat er een Mediabox onderweg is. Ik wens je er alvast heel veel kijkplezier mee, ik weet zeker dat de Mediabox je zal bevallen! 

Hallo Odido,

 

Wij zouden ook graag de oude TV-box om willen ruilen voor een nieuwe. Er is er nu 1 onderweg voor een tweede TV maar de oude zouden we ook graag omruilen.

 

Groet Kevin

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @poemeke1, hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je de nieuwe Mediabox opgestuurd, je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra de Mediabox onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido! Alvast veel kijkplezier.

Hoi, ik zou ook graag de oude TV box omruilen voor een nieuwe mediabox. Kan dat?

Reageer