Hallo,
sinds de overgang van T-Mobile naar Odido kan ik geen meer kijken via internet.
* Ik gebruik een Chrome browser en een chromebook
* In incognito mode kan ik wél tv kijken
* via IE Tab chrome extensie kan ik ook tv kijken
* Alle history weggegooid, geen resultaat
* Gebeld met de Odido helpdesk, maar ik rook het kookschort door de telefoon heen. Die mevrouw kon me niet helpen en ze klonk alsof ze al 10 jaar met pensioen was. Wel heel vriendelijk, dat dan weer wel.
Heeft iemand hier een idee?
Thx,
Bert
Beste
Hopelijk kan een moderator iets voor je doen en dan hoop ik dat je iets minder bevooroordeeld bent. ook mensen die jaren met pensioen zijn hebben hersenen 🤫
Succes!
Hey
We helpen je hier graag mee. Kan je ons iets meer informatie hierover geven?
- Welke link gebruik je om tv te kijken in je browser?
- Werkt het wel in een andere webbrowser? (Firefox, Microsoft Edge).
- Ook zijn we benieuwd of je verbonden bent met een VPN.
Alvast bedankt.
Hoi Tommie,
Thx voor je reactie…
- Ik gebruik https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/. Die gebruikt mijn vrouw ook. En met veel succes mag ik zeggen.
- In MS Edge geen probleem. Via chrome met IE extensie ook geen probleem.
- Zowel mét als zonder VPN problemen.
Ik heb problemen met tv anywhere op zowel een chromebook als op een windows machine.
Grtz!
We begrijpen je niet helemaal. Dus het werkt wel alleen niet op je Chromebook? Heb je alle cookies al een keer gewist en geprobeerd met een bekabelde verbinding rechtstreeks op het modem?
Hoi Tommie,...sorry als ik onduidelijk ben en bedankt voor het meedenken,
- Thuis heb alleen ikzelf problemen met tv kijken via internet. Vrouw en kinderen hebben geen probleem.
- Ik heb een laptop en een chromebook. Via allebei met dezelfde link (https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/) hetzelfde probleem
- In incognito mode kan ik wél tv kijken via internet
- Alle cookies gewist inderdaad, Ook chromebook en lapstop herstart gedaan. Dat is altijd het eerste dat ik doe bij dit soort problemen
- Zowel bekabeld als via wifi lukt het me niet om tv via internet te kijken
- Als ik inlog, dan krijg ik dit in het scherm en de rest volledig zwart * En Ik kan klikken wat ik wil, er gebeurt niets behalve als ik op de taal (EN/NL) klik, want dan krijg ik een foutmelding:
Misschien dat je daar wat mee kunt?
Groet,
Bert
Hey
Hoi Tommie,
Nee, gedrag is precies eender aan wat er gebeurt met die andere URL.
Een programmeur zou je de exacte condities zo moeten kunnen doorgeven waarbij je die Operation Failure error message krijgt toch?
Hey
Hoi Tommie,
Een van mijn zoons had een eigen kijkprofiel naast het hoofdprofiel aangemaakt. Dat extra profiel heb ik nu via het TV menu eruit gegooid zodat er maar één profiel overbleef. Nu kan ik weer normaal tv kijken via mijn laptop en chromebook.
Problem solved.
Er zit dus ergens nog een software bug bij het gebruik van profielen.
Wat mij betreft sluit je dit topic.
Groet, bedankt en fijne dag,
Bert
Hey
Hallo, ook ik heb een probleem met het kijken via een web browser. Ik gebruik een Chrome browser. Na het inloggen verschijnt er een zwart scherm. Ik heb maar 1 kijkprofiel. Kan iemand van Odido hierbij assisteren?
Hoi S,
probeer eerst eens in incognito mode? Weet je of het een caching issue is.
Bedankt voor de reactie. Ik had de cache al een keer verwijderd en heb net even de incognitomodus geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Na het inloggen blijft de webpagina zwart.
Hi
Hoi
Oké, heb het gevonden
Wat fijn dat je het gevonden hebt
Wat fijn dat je het gevonden hebt
Ja, werkt nu ook met Chrome als ik de 'I don't care about cookies' extensie uitschakel.
Ook om nog te reageren: dank voor de tip over “I don’t care about cookies”, dat bleek ook bij mij de boosdoener. En ook zonder die extension werkt de website niet in Brave browser (maar dat is dan ook een browser die veel tracking & cookies onderdrukt)
@Odido jammer dat na 8 maanden dit nog steeds niet gefixed is Odido is de enige website waar ik dit probleem heb (voor zover ik weet)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.